Christian86 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg har i dag en 13,3" Macbook pro retina. Jeg redigerer ganske store bilderfiler og ofte savner jeg større arbeidsflate. Jeg har en Surface pro 4, så tenker derfor 15,6" er naturlig, da jeg kan ta surfacen der jeg må ha noe lettere. Dette er kravene: Må matche macbook pro på batteritid SSD eller aller helst pci ssd ala Apple sin løsning Tilsvarende skjerm - ikke i oppløsning, men fargegjengivelse. Jeg kan nok overleve med Full HD opplsøning, eller? USB 3.1 Vekt = 15,6 Macbook pro retina +/- 200-300 gram Pris: helst ikke mer enn 18-19 000. Umulig? Jeg har sett på Lenovo P50s, T560, Zbook, men finner ikke helt egnet konfigurasjoner og få butikker jeg stoler på selger disse. Virker som stepper, advanced etc er de som selger disse...og har ikke lyst å handle med dem. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Sett på Asus UX501? https://www.dustinhome.no/product/5010897254/zenbook-pro-ux501vw Usikker på om den dekker behovet, jeg er ikke så kjent med hva Apple leverer. Da UX501 kom fikk den litt tyn for fargegjengivelse, (gul), men jeg mener det bare gjaldt 4K panelet. Den i linken over har full HD. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Sett på Asus UX501? https://www.dustinhome.no/product/5010897254/zenbook-pro-ux501vw Usikker på om den dekker behovet, jeg er ikke så kjent med hva Apple leverer. Da UX501 kom fikk den litt tyn for fargegjengivelse, (gul), men jeg mener det bare gjaldt 4K panelet. Den i linken over har full HD. Valgte å gå for Dell sin XPS 15 med 4K skjerm som er på tilbud, skulle sett denne før, men gitt at dell har mulighet for eksternt batteri og vekten er lavere så får jeg overleve. Takk for svar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå