AnonymDiskusjon Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Hei. Jeg skal snart starte på isotretinoin mot akne. Er det noen som har gått på dette og kan fortelle om bivirkninger osv? Det står mye på f.eks felleskatalogen, men det er bedre å høre det fra noen som faktisk har erfaring. Anonymous poster hash: cf519...a53 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Fikk veldig tørre lepper og hud som flasset noen steder i ansiktet. Kanskje litt tørr i øynene. Var absolutt verdt det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Hva med muskelsmerter eller humørforandringer? Anonymous poster hash: cf519...a53 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Jeg gikk på isotretinoin i 4 (?) måneder da jeg var 16-17 og det gikk ganske greit. Opplevde bare tørr hud, tørre lepper og tørre/røde øyne. Opplevde ikke noe muskelsmerter eller humørforandringer, og ingen jeg har snakket med som brukte iso hadde det problemet, heller. Bruk en god leppepomade, fuktighetskrem og noen øyedråper så skal du være good to go. Kan vel være greit å være oppmerksom på de andre bivirkningene også, men disse virker som om de forekommer mye sjeldnere. Som sagt - de jeg har pratet med har bare opplevd de "vanligste" bivirkningene - altså tørrhet. Endret 27. mars 2016 av Dysfunctional Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Det høres bra ut. Tørrhet kan jeg leve med, jeg må bare orke å jobbe. Humøret er ikke på topp for tiden, så jeg håper ikke jeg blir negativt påvirket der. Takk for svar folkens, kom gjerne med tips om dere har mer. Anonymous poster hash: cf519...a53 Lenke til kommentar
qurac Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) . Endret 27. mars 2016 av qurac Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg tok isotretinoin-kur, ble litt tørr på leppene, og en får ikke drikke alkohol. Ingen øvrige bivirkninger og det er noe av det smarteste jeg har gjort. Skulle gjerne gjort det tidligere, fortsatt ingen bivirkninger 4 år senere, og ingen uren hud noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå