Roar Kneppen Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 UFO 4 V2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Roen har senket seg i heimen, og så en tid til å titte og kommentere noen bilder, selv om jeg i øyeblikket har fått lagt ut noen selv. Her en severdig fargeklatt av en åpenbaring. Som du nevner så er det litt dårlig med kommentarer både for dine og andres bilder for øyeblikket, men det er ikke fordi bildene nødvendigvis er av dårlig kvalitet. Vi to er nok enige om at alle som legger ut bilder burde kommenter minst et eller gjerne flere av andres bidrag, men slik er det dessverre ikke, og så lenge det ikke legges ut retningslinjer for dette på forumet så må en nok leve med dette fenomen. Jeg er imidlertid sikker på at de aller fleste ser på dine bilder med interesse, selv om kommentar uteblir. Selv får jeg en del kommentarer, sannsynligvis fordi jeg gir kommentarer til andres bilder, og kanskje mer av denne grunn enn på grunn av selve kvaliteten på egne bidrag. Men selv synes jeg det er hyggelig å gi kommentarer til bilder som det er noe med, eller som jeg en sjelden gang i blant kan komme med forslag til justering på. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Roen har senket seg i heimen, og så en tid til å titte og kommentere noen bilder, selv om jeg i øyeblikket har fått lagt ut noen selv. Her en severdig fargeklatt av en åpenbaring. Som du nevner så er det litt dårlig med kommentarer både for dine og andres bilder for øyeblikket, men det er ikke fordi bildene nødvendigvis er av dårlig kvalitet. Vi to er nok enige om at alle som legger ut bilder burde kommenter minst et eller gjerne flere av andres bidrag, men slik er det dessverre ikke, og så lenge det ikke legges ut retningslinjer for dette på forumet så må en nok leve med dette fenomen. Jeg er imidlertid sikker på at de aller fleste ser på dine bilder med interesse, selv om kommentar uteblir. Selv får jeg en del kommentarer, sannsynligvis fordi jeg gir kommentarer til andres bilder, og kanskje mer av denne grunn enn på grunn av selve kvaliteten på egne bidrag. Men selv synes jeg det er hyggelig å gi kommentarer til bilder som det er noe med, eller som jeg en sjelden gang i blant kan komme med forslag til justering på. Mvh Ragnar Jeg har i påsken fåt bra med kommentarer på bildene mine på dotten, men når samme bilder kommer her blir det dårlig. Jeg har en konto på Sveriges største side Fotosidan.se også. Dårlig med kommentarer der også så jeg har satt ned tempoet der jeg før kommenterte minst 3 for hvert jeg la ut for kritikk. Men for meg teller det kanskje mest å få presentert bildene for jeg er vel ikke en typisk fotograf. Derfor bruker jeg ordet bilder om egne arbeider og ikke foto.Problemet er at det finnes ingen sider for slike som meg. Da blir det nærmeste fotosidene da jeg jo bruker fotos som utgangspunkt. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Det er som du sier noe litt utenomjordisk over dette. Riktig flott ble det. Det er jo som jeg har sagt før, litt vanskelig å kommentere mange av kunstverkene dine på annen måte enn å si om man liker det eller ikke. Lite konstruktivt man kan komme med i hvert fall Det kan jo være en grunn til at det ikke blir så mange kommentarer.? Jeg setter i hvert fall veldig stor pris på dine kommentarer og håper du fortsetter med det! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Det er som du sier noe litt utenomjordisk over dette. Riktig flott ble det. Det er jo som jeg har sagt før, litt vanskelig å kommentere mange av kunstverkene dine på annen måte enn å si om man liker det eller ikke. Lite konstruktivt man kan komme med i hvert fall Det kan jo være en grunn til at det ikke blir så mange kommentarer.? Jeg setter i hvert fall veldig stor pris på dine kommentarer og håper du fortsetter med det! Liker liker ikke er jo også tilbakemeldinger selv om man kanskje ikke blir fornøyd hvis det blir for mange av det siste. Men det må man bare tåle. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg