Darklordoo7 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Her vises det at 4GB av min 12GB ram er reservert til maskinvare og at den bare kjører på 400MHz. Er dette normalt? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Vet ikke hva som er normalt men slik er det hos meg: Mistenker hovedkortet\operativsystemet er problemet her, kan være alt fra bøy pins i sokkelen, til rambrikke, til operativsystemet feil et sted, eller hovedkortet er overklokket? Fleste må nok ha mere informasjon å finne hvor problemet er. I mitt tilfellet har jeg overklokket cpu og satt minnet til 1333 mhz. Du kan prøve det får du ikke startet maskinen da må det være forskjellige rambrikker. Endret 27. mars 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Har forskjellige, er ikke overklocket, spør etter mer info hvis dere trenger så kan jeg gi mer Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Du får poste bilde med CPU-Z,av Memory fane og SPD fane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå