Gå til innhold

ringelyder på p900 og 6600

red_fun

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg ny mobil ganske så snart, og da er det enten p900 eller 6600. Jeg vil ha en mobil som ringer høyt, og med kule ringelyder. Jeg fant noen testlyder fra p900, som var ganske bra, men jeg lurer på hvor høy lyder er på telefonen. Hvordan er ringelydene på 6600, hvis man bruker mp3 sanger, lagret på 6600 mobilen. Er det noen der ute som har greid å skaffe p900, og evt har noen peiling på om den kommer for salg neste uke. Håper noen av dere mobileksperter der ute kan gi meg noen tips og svar. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er selvfølgelig dyre mobiler, men ingen av de billige har mp3 ringelyder. Jeg synes det virker kult med mp3 ringelyder, og hvis de spiller like høyt som noen av sangene på t610 er det ganske bra lyd. Alt det andre disse to telefonene har får jeg ta med som + og heller lære meg å bruke.

Lenke til kommentar
De er selvfølgelig dyre mobiler, men ingen av de billige har mp3 ringelyder. Jeg synes det virker kult med mp3 ringelyder, og hvis de spiller like høyt som noen av sangene på t610 er det ganske bra lyd. Alt det andre disse to telefonene har får jeg ta med som + og heller lære meg å bruke.

Det må jeg si! en rå holdning.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 6600,Har nå en p900.Det er stor forskjell i volumet på ringelydene.6600 hører man ikke med wav musikk som ringetoner,hvis det er litt bakgrunnsstøy.P900 kan skremme fanden på flatmark med mp3 som ringetone,meget høy lyd.

:lol:

Mye artig som skrives på forumet for tiden...

Men sier du det ja, P800 er ikke så verst på .wav-filer den...

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ikke at P800 har særlig høy ringelyd, og samtalevolumet kan heller ikke stilles til et tilfredsstillende nivå. Eller kanskje skyldes dette at jeg har litt dårlig hørsel? Neida. Heldigvis min P800 var frastjålet bare to uker etter jeg hadde blitt eieren av den. Venter spent på P900 nå, og håper at den har betydelig bedre lydvolum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...