red_fun Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg ny mobil ganske så snart, og da er det enten p900 eller 6600. Jeg vil ha en mobil som ringer høyt, og med kule ringelyder. Jeg fant noen testlyder fra p900, som var ganske bra, men jeg lurer på hvor høy lyder er på telefonen. Hvordan er ringelydene på 6600, hvis man bruker mp3 sanger, lagret på 6600 mobilen. Er det noen der ute som har greid å skaffe p900, og evt har noen peiling på om den kommer for salg neste uke. Håper noen av dere mobileksperter der ute kan gi meg noen tips og svar. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hmm... Lyden på 6600 er OK, men ikke kvalitet i toppsjiktet. P900 derimot, tror jeg er veldig, veldig bra... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hakke hørt 6600 men p900 kan du jo bruke mp3 fil som ringetone. http://www.mobile-review.com/review/image/...0/live/p900.mp3 eksempel på hva p900 høres ut,ufatelig bra spør du meg. :ide: Lenke til kommentar
JZA Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hakke hørt 6600 men p900 kan du jo bruke mp3 fil som ringetone.http://www.mobile-review.com/review/image/...0/live/p900.mp3 eksempel på hva p900 høres ut,ufatelig bra spør du meg. :ide: Har jo samme funksjonen på QTEK 7070 per i dag da. Lenke til kommentar
JRF Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg vil ha en mobil som ringer høyt, og med kule ringelyder. Er det ikke litt "overkill" og gå for en av disse to mobilene hvis dette er de to kriteriene som står høyest på lista for din nye telefon? Lenke til kommentar
red_fun Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 De er selvfølgelig dyre mobiler, men ingen av de billige har mp3 ringelyder. Jeg synes det virker kult med mp3 ringelyder, og hvis de spiller like høyt som noen av sangene på t610 er det ganske bra lyd. Alt det andre disse to telefonene har får jeg ta med som + og heller lære meg å bruke. Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 De er selvfølgelig dyre mobiler, men ingen av de billige har mp3 ringelyder. Jeg synes det virker kult med mp3 ringelyder, og hvis de spiller like høyt som noen av sangene på t610 er det ganske bra lyd. Alt det andre disse to telefonene har får jeg ta med som + og heller lære meg å bruke. Det må jeg si! en rå holdning. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 det er nok tøft med mp3 ringis ja! men når det gjelder kvaliteten er det 99% avhengig av høytalerene... tror ikke SE la ut en "test" med dårlig kvalitet npr de vil prøve å selge en telefon til over 6 tusen... men kvaliteten er sikkert høy over 6600 Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) ...Jeg vil ha en mobil som ringer høyt... Hehe, du liker at hele fylket skal høre det når telefonen din ringer? Personlig synes jeg alle mobiltelfoner ringer vanvittig høyt. Jeg har alltid hatt på laveste, evt. nest-laveste ringelyd på alle mobiltelefonene jeg har hatt Endret 23. november 2003 av Friedrich II der Grosse Lenke til kommentar
mhj1972 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har hatt 6600,Har nå en p900.Det er stor forskjell i volumet på ringelydene.6600 hører man ikke med wav musikk som ringetoner,hvis det er litt bakgrunnsstøy.P900 kan skremme fanden på flatmark med mp3 som ringetone,meget høy lyd. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har hatt 6600,Har nå en p900.Det er stor forskjell i volumet på ringelydene.6600 hører man ikke med wav musikk som ringetoner,hvis det er litt bakgrunnsstøy.P900 kan skremme fanden på flatmark med mp3 som ringetone,meget høy lyd. Mye artig som skrives på forumet for tiden... Men sier du det ja, P800 er ikke så verst på .wav-filer den... Lenke til kommentar
bobie Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Personlig synes jeg ikke at P800 har særlig høy ringelyd, og samtalevolumet kan heller ikke stilles til et tilfredsstillende nivå. Eller kanskje skyldes dette at jeg har litt dårlig hørsel? Neida. Heldigvis min P800 var frastjålet bare to uker etter jeg hadde blitt eieren av den. Venter spent på P900 nå, og håper at den har betydelig bedre lydvolum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå