bellab Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Hei dere! Jeg og han har bestemt oss for å være fuckbuddy. Etter litt tid begynte ting å skje... Jeg har blitt forelska i han. Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi kunne bli sammen, men samtidig så tør jeg ikke for jeg vet at vi er bare fuckbuddy. Ikke noe mer. Synes dere at jeg skal slutte? Endret 26. mars 2016 av bellab Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg hadde følelser for ei jente som bare ville være fuckbuddy. Tro meg, hvis han ikke vil noe mer, så er det bare jævlig å vite at det bare er sex for den andre parten. Jeg følte meg ihvertfall tom og lengtet etter en nærhet jeg visste jeg ikke ville få. Jeg ville prøvd å holde meg unna. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Kan jo spørre først, uansett. Skader jo ikke. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Det skader ikke å spørre , så får du ta et valg om du ønsker å fortsette med sexen eller om det er helt stopp. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 I verste fall kan hun få en sinna reaksjon, hvis det er en ubehøvlet fyr. Men hvis han lurer på hvorfor hun vil trekke seg, kan hun jo nevne at hun er blitt forelsket. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 "Du, en femmer for tankene dine... Tror du vi kunne blitt mer, eller er du bare ikke der i livet? Ikke få mental krampe, bare leker litt med tankene..." 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 ...og hvis du tror du kan trenge å lette på stemningen etter det spørsmålet, ta med en femmer, og gi den til han etter at han har svart. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi kunne bli sammen, men samtidig så tør jeg ikke for jeg vet at vi er bare fuckbuddy. Ikke noe mer. Synes dere at jeg skal slutte? Hva har du å tape på å spørre om noe mer? Antagelig bare litt kukk, muligens litt stolthet hvis du er sensitiv og får nei som svar. Alle tråder jeg har lest her inne der folk er i samme situasjon, eller kommet hakket videre i samme situasjon, har endt med at parten som har følelser blir såret og får kjærlighetssorg. Lykke til Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Han vil ikke mer; du blir såra og lager en ny tråd om hvor "dum" han er. Case closed. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Han vil ikke mer; du blir såra og lager en ny tråd om hvor "dum" han er. Case closed. Pessimistisk og fordomsfull du skulle være da. 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Har lest for mange tråder her inne til å tro noe annet. Denne virka ganske åpenbar. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Har lest for mange tråder her inne til å tro noe annet. Denne virka ganske åpenbar. Og derfor skal alle sammen slutte å prøve? Bah , om man ikke våger ... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Har lest for mange tråder her inne til å tro noe annet. Denne virka ganske åpenbar. Og derfor skal alle sammen slutte å prøve? Bah , om man ikke våger ... Enig. Prøv! For alt du vet sitter han med de samme følelsene og usikkerheten. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Hei dere! Jeg og han har bestemt oss for å være fuckbuddy. Etter litt tid begynte ting å skje... Jeg har blitt forelska i han. Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi kunne bli sammen, men samtidig så tør jeg ikke for jeg vet at vi er bare fuckbuddy. Ikke noe mer. Synes dere at jeg skal slutte? Dersom du tør å spørre, så spør. Du kan få et nei, men det kan jo også gå bra. Forstår at det ikke er lett. Du velger selv om du vil fortsatt være fuckfriend med han. Men faktisk så kan dere være bra venner og fuckfriends selv om dere ikke har et forhold. Spørs hvordan deres kommunikasjon er dere imellom. Endret 28. mars 2016 av heartlife Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hva vil det "å være sammen" gi deg som du ikke har nå? Hvis du liker denne fyren, han liker deg og dere koser dere sammen, hva vil det tilføre å si at dere "er sammen"? Er du der at du tenker samboerskap og full pakke? Anonymous poster hash: b0a3d...3b6 Lenke til kommentar
MarkusHoAr Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Helt enig med de over, bare si det du føler. Det verste som kan skje er et nei. Det blir bare verre hvis du holder det inne, da kan du hvertfall si farvel til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå