sedsberg Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Merk at tørre pod-filtre vil gi mer slitasje på motor enn olja filtre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 POD-filter. Da hører du turboen puste Høres ganske bra ut på min bil, lik som din. Men spar absolutt opp til eit nytt, komplett eksosanlegg. Hvordan ordnet du med Luftmengde måler og sensorene på den plast boksen hvor filteret er? kan du vise meg bilder? Beklager seint svar her! Demonter LMM-huset 20160408_162232.jpg Men vær ekstremt påpasselig på at du kjøper eit POD-filter som ikkje er innsmurt i olje. Eg bruker Biltema sitt. Fungerer heilt fint jeg fant ut hvordan jeg skal gjøre det, takk for bildet det hjalp mye jeg har en sensor på boksen ved ledningene til luftmengde måleren, hva skal jeg gjøre med den? hvis du skjønner hva jeg mener da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) . Endret 12. april 2016 av Slettet+9813241234 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Steike, det går ikke unna her... http://sv.bsr.se/ofmanuals/monteringsanvisning-a4--01-a6-passat-1,8t.pdf http://sv.bsr.se/produkt/opti_flow_4900418/audi-a6-4b-1.8t-1997-2000 Fritt oversatt: kjøp et filter med monteringssett. Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 POD-filter. Da hører du turboen puste Høres ganske bra ut på min bil, lik som din. Men spar absolutt opp til eit nytt, komplett eksosanlegg. Hvordan ordnet du med Luftmengde måler og sensorene på den plast boksen hvor filteret er? kan du vise meg bilder? Beklager seint svar her!Demonter LMM-huset 20160408_162232.jpg Men vær ekstremt påpasselig på at du kjøper eit POD-filter som ikkje er innsmurt i olje. Eg bruker Biltema sitt. Fungerer heilt fint jeg fant ut hvordan jeg skal gjøre det, takk for bildet det hjalp mye jeg har en sensor på boksen ved ledningene til luftmengde måleren, hva skal jeg gjøre med den? hvis du skjønner hva jeg mener da ? Kan du ikkje bare løsna den då? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 POD-filter. Da hører du turboen puste Høres ganske bra ut på min bil, lik som din. Men spar absolutt opp til eit nytt, komplett eksosanlegg. Hvordan ordnet du med Luftmengde måler og sensorene på den plast boksen hvor filteret er? kan du vise meg bilder? Beklager seint svar her!Demonter LMM-huset 20160408_162232.jpg Men vær ekstremt påpasselig på at du kjøper eit POD-filter som ikkje er innsmurt i olje. Eg bruker Biltema sitt. Fungerer heilt fint jeg fant ut hvordan jeg skal gjøre det, takk for bildet det hjalp mye jeg har en sensor på boksen ved ledningene til luftmengde måleren, hva skal jeg gjøre med den? hvis du skjønner hva jeg mener da Kan du ikkje bare løsna den då? Det jeg gjorde en vet ikke helt hva den er til, så nå er den løsna og henger i bilen , bilen reagerer raskere på gass og fikk litt bedre lyd samt turbo som puster ved giring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå