Ehm97 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Hei. Jeg har en legetime til tirsdag, men det har kommet opp noe som gjør at jeg ikke kan dra. Hva kan jeg da gjøre for å avbestille timen i disse påsketider? Googla litt, og fant ut at dette kunne være mulig på nett, og lasta ned "Legetime" appen, men mitt legesenter sto ikke oppført i deres lister. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Endret 26. mars 2016 av Ehm97 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 24t regelen deres gjelder som regel kun for dager da de har vært åpne, hvis det da har vært stengt i påsken gikk fristen din ut siste åpningsdag, onsdag. Ikke alle har kommet så langt at de har timebestillingen sin på nett osv. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Synes å huske å ha vært i samme posisjon selv. Tror jeg ringte samme morgen, innen 30 min etter telefonene åpnet eller noe slikt, og avlyste time samme dagen uten å betale gebyr.Tror det gikk bra. Men kan være jeg tar feil. Ville testet det uansett. Evt. digitale metoder kan jeg ikke hjelpe med dessverre. Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Takk for svar!Jeg ringer med en gang telefonen åpner til tirsdag Endret 27. mars 2016 av Ehm97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå