simenn Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) itunes har "sortert" musikken min så sangene omtrent ligger i hver sin mappe, er det noen måte å ordne det tilbake, ut av mappene, så alle sangene igjen havner i samme mappe? er så sinnsykt upraktisk med 1300 mapper, vil ha alle i en! bruker windows xp. edit: så at dette er tatt opp før, men ikke mye å hente derifra: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=161298&hl= Endret 20. november 2003 av simenn Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 itunes har "sortert" musikken min så sangene omtrent ligger i hver sin mappe, er det noen måte å ordne det tilbake, ut av mappene, så alle sangene igjen havner i samme mappe? er så sinnsykt upraktisk med 1300 mapper, vil ha alle i en! bruker windows xp. edit: så at dette er tatt opp før, men ikke mye å hente derifra: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=161298&hl= Min erfaring er at hvis du går gjennom filene i itunes sortert på artist, vil du antageligvis se mange oppføringer av samme artist. hvis du da skriver artistnavnet på identisk måte på de forskjellige oppføringene, vil problemet løse seg - i mitt tilfelle var det mange artistnavn som hadde mellomrom etter navnet, og dermed ble lagt i forskjellige mapper... hvis du skjønner Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skjønner akkurat hva du mener. Akkurat det samme skjedde med meg, og det tok mange timer å rette opp. Fra nå av tar jeg backup inntil jeg har lært meg programmet skikkelig. Hvis noen vet hvordan man kan skru av denne funskjonen, hadde det vært bra? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 den spør om du vil gjøre det før den gjør det. et eller annet sted får du spørsmål i hvert fall. det husker jeg. skal prøve å rydde opp i id3 taggene og filnavnene, men det er veldig vanskelig sånn som alt ligger nå. hater alle taggene gjort av amatør rippere, kan være som guns and roses, guns'n'roses guns 'n roses, guns & roses, guns n' roses. hadde jo vært greit hvis alt var etter cddb, men sånn det er nå foretrekker jeg å ha alt i en mappe for å fjerne duplikater og flere versjoner av artister, osv. har en mulig måte: legge alt over på zen nx, som fjerner mappene, og så legge det tilbake på harddisken, men det vil ta lang tid. ikke like lang tid som å gjøre det manuelt, men alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå