FuzzFuet Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Driver å knøler litt med å installere Windows 3.11. Får ikke til å skrive ":" tegnet for å få kjørt "format c:" kommandoen, istedet kommer ">" tegnet. Noen gamle DOS brukere som har tips til å få endret det? Lenke til kommentar
Mnogar Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Vil tro det da er US keyboard mapping. Isåfall finner du ":" der "Ø" er. Tror jeg? Edit: Hvordan du endrer til norsk husker jeg ikke... Endret 26. mars 2016 av Mnogar Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Takk, det funka! Tenkte det var noe US mapping på gang ja.. Ble litt nostalgisk så tenkte jeg skulle få laget en vitruel pc for å få spilt noen gamle spill Endret 26. mars 2016 av MajoNess Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Noen ganger har jeg hatt nytte av å taste tegnets kode i ASCII tabellen som går fra 00 til 255. Der er f.eks. tegnet µ alt + 230. Man holder altså på alt mens man skriver tallene. Tabellen henger på veggen her, kopiert fra manualen til IBM's første pc.. Lenke til kommentar
process Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Hmm. Var det "keyb no,," mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå