AfterGlow Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Den populære videoappen oppgraderes på Apple plattform.YouTube til iOS har fått en ny og etterlengtet funksjon Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Men når i allverden skal Google legge til støtte for avspilling av lyd i bakgrunnen? Det at man må ty til YouTube.com hver gang man ønsker å ha lyd fra YouTube-videoer spillende i bakgrunnen med lukket/låst skjerm er ganske irriterende og har vært en etterspurt funksjon i evigheter. Lenke til kommentar
2 Tom 4 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Men når i allverden skal Google legge til støtte for avspilling av lyd i bakgrunnen? Det at man må ty til YouTube.com hver gang man ønsker å ha lyd fra YouTube-videoer spillende i bakgrunnen med lukket/låst skjerm er ganske irriterende og har vært en etterspurt funksjon i evigheter. Du kan bruke blackplayer? Personlig synes jeg den nesten er bedre.. Og da kan jeg i tillegg lukke skjermen, eller holde på med noe annet.. ellers så er jeg helt enig;) Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Men når i allverden skal Google legge til støtte for avspilling av lyd i bakgrunnen? Det at man må ty til YouTube.com hver gang man ønsker å ha lyd fra YouTube-videoer spillende i bakgrunnen med lukket/låst skjerm er ganske irriterende og har vært en etterspurt funksjon i evigheter. Dette er nå gjort mulig via YouTube RED, som ikke er tilgjengelig i Norge enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg