AfterGlow Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 De budsjettvennlige «BlackWidow X»-modellene kan fåes med Cherry MX-brytere.Nå kommer Razers populære spilltastaturer i billigere utgaver Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 uten macro-keys <3 dette har jeg egentlig ønsket lenge fra steelseries apex serien. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Uten M-Keys er det fullstendig uaktuelt for min del. Det er ikke tvil om at dette tastaturet vil gå som hakka møkk. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Helt uaktuelt for min del. M-keys er et must. Dessuten synes jeg disse razor tastaturene er ekstremt bråkete.. 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Så de lanserer "billig" utgave med original brytere (Cherry MX), men "ikke billig" utgaven har Cherry MX kopier (dvs Kaihua brytere)... https://deskthority.net/wiki/Kaihua_PG1511_series Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå