anonym1234567 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Hei, noen som vet hvordan undervisningen på BI fungerer? Er det kun eksamener? Eller er det også noen prøver i mellomtiden? Og hvor ofte er disse prøvene? Tenker på siviløkonom studiet. Kun fordi jeg lurer! Takk for svar! Endret 26. mars 2016 av anonym1234567 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Eksamener og obligatoriske innleveringer i noen emner. Innleveringene må man bestå for å gå til eksamen. Lenke til kommentar
anonym1234567 Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Eksamener og obligatoriske innleveringer i noen emner. Innleveringene må man bestå for å gå til eksamen. Hvor ofte foregår disse innleveringene? Lenke til kommentar
lesles Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Eksamener og obligatoriske innleveringer i noen emner. Innleveringene må man bestå for å gå til eksamen. Hvor ofte foregår disse innleveringene? 2-4 innleveringer per semester, avhengig av hvilke emne det er. Lenke til kommentar
anonym1234567 Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Eksamener og obligatoriske innleveringer i noen emner. Innleveringene må man bestå for å gå til eksamen. Hvor ofte foregår disse innleveringene? 2-4 innleveringer per semester, avhengig av hvilke emne det er. Ikke mer? Hva gjør man for å øve i fritiden? Bare repetere det man har lært? Beklager for så mange spørsmål, er så nyskjerrig skjønner du. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Gikk første året ØK/ADM som jeg tror er mer eller mindre identisk med første året på siv.øk. Svarer basert på dette: - Alle forelesninger er frivillige og uten oppmøteplikt. Uten unntak tror jeg. Faktisk droppet jeg omtrent alle forelesninger siste halvåret fordi jeg følte utbyttet var dårlig, men dette er jo individuelt. - Mange fag har såkalt arbeidskrav. Dette er prøver, ofte flervalgs, som leveres elektronisk. Mao, du trenger ikke fysisk møte opp. - Vi hadde ett gruppearbeid i ett fag, men det var veldig enkelt og lite tidkrevende. - Det ene faget hadde et prosjektarbeid som eksamen. Ideelt sett jobber man med det året gjennom. Jeg fant en her på forumet som jeg skrev det sammen med. Brukte vel 2-3 dager og fikk B. Kan også gjøres alene. Kort oppsummert så er det minimalt obligatorisk oppmøte, men noen arbeidskrav som må bestås for å få lov til å gå opp til eksamen (som teller som regel 100% av karakteren). Har inntrykk av at de fleste studier er lagt opp på samme måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå