Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Månetid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Neida, ikke så mye som kunne vært gjort annerledes. Det måtte vært at du ikke tok med månen, men nå var det jo den du vente på, så da så :)Med så lang tid lukkertid blir månen utbrent og ser ut som sola. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Neida, ikke så mye som kunne vært gjort annerledes. Det måtte vært at du ikke tok med månen, men nå var det jo den du vente på, så da så :)Med så lang tid lukkertid blir månen utbrent og ser ut som sola. Jeg har jo selvfølgelig bilder uten måne også, satt jo ikke med henna i fanget og ventet på den... Kanskje legger jeg ut et av dem i morgen Det var sjukt mørkt, så det gjorde seg jo med litt månelys, for i det hele tatt få noe på brikka. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Hei Helene. For det først jeg sines bilde er meget bra som så det er, jeg er ikke ekspert men jeg like bilde kjempe godt. Først trodde jeg at det var solen som var på himmel men uansett bra jobbet. :-) 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Flotte stemningsbilde lady M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Hei Helene. For det først jeg sines bilde er meget bra som så det er, jeg er ikke ekspert men jeg like bilde kjempe godt. Først trodde jeg at det var solen som var på himmel men uansett bra jobbet. :-) Hei Jimmy, Jeg skjønner at du trodde det var solen, den kunnne godt minne om den, men stjernene røper at det er månen det er snakk om denne gang. Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Flotte stemningsbilde lady M v h Leif Hello my lord! Hyggelig at du likte dem. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Lurte først på om V2 var en speilvendig av V1, men så er ikke tilfellet. Flott lys og stemning i bildene der jeg nok velger V1 med sola plassert nede i en tilnærmet trekant. Fargene skal også være nevnt her. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg