KFS86 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Får plutselig dette resultatet. Har vært sånn over flere dager. Lenke til kommentar
GA Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 De har ikke endret hastighetene offisielt nei, men jeg opplever også ofte at speedtest gir meg noe mer enn de 500/50 jeg har(spesielt på opplasting). Regner med at CD legger inn litt sikkerhetsmargin for å unngå at folk klager på for lave hastigheter Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Ja, de sendte ut en epost om mindre justering av hastigheter for litt tid siden. Husker ikke dato, men 50/15 skulle bli 60/20 (som jeg får på speedtest). Sikker justering også på 100/20. Lenke til kommentar
laaano Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 25/10 blir til 30/10. Prisøkning på 30 kr. Går ut i fra at de andre abonnementene får noe tilsvarende, sikkert for å matche Get på hastighet. Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Antar at de fleste ISP-er gjør som HomeNet beskriver på sine nettsider. Altså at de legger på litt ekstra hastighet, slik at kunden selv opplever det de betaler for. Litt av hastigheten går jo tross alt bort til overhead, dvs. administrativ trafikk. CD har nå oppdatert sidene sine, og på Bredbånd 100 står det nå at du skal få 30Mbit/s i opplasting. Endret 3. april 2016 av Truls Bekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå