Roar Kneppen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 From an old Man's Sandbox 1468 = et fårete bilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Festlig - tydelig at modellen synes fotografen er en artig 'skrue' Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Det er noe slappt her inne for tiden, folk holder nok på med andre ting tror jeg. (Og det kan jo være bra det!) Det tar seg nok opp igjen. Det var da noe til artig tryne på denne sauen da! ? Har du gjort noe med bildet for å få til dette gliset? Stilig etterbehandling. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Det er noe slappt her inne for tiden, folk holder nok på med andre ting tror jeg. (Og det kan jo være bra det!) Det tar seg nok opp igjen. Det var da noe til artig tryne på denne sauen da! ? Har du gjort noe med bildet for å få til dette gliset? Stilig etterbehandling. Nei, gliset var der og det var også noen utbrenninger så jeg ga den noen fårete spesialbehandlinger. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Ett typisk fårete glis på denne sauen Meget stilig etterbehandling og struktur i bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Enda et bevis på at sauer er allreite dyr. Flott bilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg