eiriksen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Mener å ha gjort den største nå nettopp : Klarte å feile på første mission på GTA3, der du ksal kjøre til oppholdstedet. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Når jeg var liten, savet jeg rett før en fyr avfyrte ei kule mot hodet mitt. Det var plagsomt det! Måtte starte på nytt! Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hmmm. Var vel på Zelda 1 Der jeg savet over en fil jeg nesten hadde runda Lenke til kommentar
Graav Waraxe Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Spilte X-Com Enemy Unknown på psone, heeeelt på slutten, var å kriga inne i Mars basen til de små grå folka skulle save før jeg skulle spise middag, klarte å skru av playstation mens den fortsatt lagret saven. *POFF* borte vekk 40+ timer med spilling. Endret 20. november 2003 av Graav Waraxe Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 spilte gran turismo 3 sånn endurance løp på 100 runder... på runde 92 elns som var 2-3 timers spilling klarte jeg å komme borti quit race fordi jeg hadde hatt den på pause :grine: Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) solkte GA4 disk til vendor i AO Den er\var vert 500mill+ =) fant den 2 dager etter at den kom ut i spillet de som har vert lengs i AO fikk en gave som het pioner backpack 2 dager etter så slette jeg figuren min som hadde den på med en feil...fikk aldri en ny siden den ikke var nodrop *cry* det er minte største ^^ Endret 20. november 2003 av Spiffen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 La fra meg Wind Waker før jeg rundet det Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har quicksavet 20 000 ganger når jeg skal quickloade...det er alltid kjekt. Jeg greide en gang å slette en save på Supermario 4 på SNES med foten mens jeg så på TV (et TV probgram) og nintendoen sto på. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det var vel da jeg dro på LAN uten å safe savefilene i spilla mine. Alle Morrowind saves ble borte! 100+ timers spilling borte i løse lufta :grine: :grine: :grine: Har starta på nytt nå da :nice: Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Glemte å sette "skjult" flagget på pr0no mappa da dama skulle låne pc'en... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Glemte å sette "skjult" flagget på pr0no mappa da dama skulle låne pc'en... Dette har jo mye med spill å gjøre. Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hmm må være den gangen jeg bare klarte å få 12-2 i stats i spillet counter strike.... da var jeg temmelig flau Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Glemte å sette "skjult" flagget på pr0no mappa da dama skulle låne pc'en... Dette har jo mye med spill å gjøre. Dette "skjulte" flagget kan jeg nyte godt av, fortell mer om det du Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Koblet meg opp i multiplayer på American Army 2. Da det begynte å bli litt het rundt ørene så ble jeg en smule skremt og tømte magasinet i en teamplayer Skikkelig flaut! men men......er jo bare ett spill........ikke sant? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Koblet meg opp i multiplayer på American Army 2. Da det begynte å bli litt het rundt ørene så ble jeg en smule skremt og tømte magasinet i en teamplayer Skikkelig flaut! men men......er jo bare ett spill........ikke sant? KJenner meg igjenn Gjorde nesten akkurat det samme bare at eg ikkje tømte magasinet helt : Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hehe......er sikkert ikke alene om å gjøre den tabben Uansett så tror jeg han skjønte grunnen og at jeg var litt ny. Ba meg være litt roligere på triggeren neste gang med et lite smil. Skikkelig voksent! Hadde egentlig regnet med en storm av noob-uttrykk. Kan også legge til at det kanskje ikke er den største tabben jeg har gjort i spill, men den største jeg kommer på i farten. Har gjort så mange bommerter at jeg har kommet ut av tellingen Sånn er det når man ikke har mulighet til å skikkelig sette seg inn i et spill, men kun spiller litt av og til. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) spilte gran turismo 3 sånn endurance løp på 100 runder... på runde 92 elns som var 2-3 timers spilling klarte jeg å komme borti quit race fordi jeg hadde hatt den på pause :grine: 2-3 timer på endurance løp 100 laps? det er lenge Edit: unnskyld for off topic Endret 21. november 2003 av Eurofighter Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Glemte å sette "skjult" flagget på pr0no mappa da dama skulle låne pc'en... Dette har jo mye med spill å gjøre. Komisk var det lell *grin* Endret 21. november 2003 av Skyttt Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Klarte å save over FF7 fila mi mens jeg hadde kommet helt tell krateret... 10-15 timer i i toan. En annen ganske så stor tabbe: klarte å bomme på mål(ja bomme på mål) mens jeg var forran han cassidy eller hva han flinke kjørern i Vice City heter.. brukte minst 10 forsøk tell for å klare den. Detta er ike no tabbe men, strømmen gikk når jeg hadde kjørt 1:50 av 2 timer på ein GT3 endurence... *KlIkK* sa det da. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Tja, en kamerat presterte å lagre Diablo rett før han døde og var omringet av fiender. Han hadde kommet rimelig langt, og hadde selvsagt bare ett savegame. Husker ikke om han startet på nytt eller gav opp. Har mista noen savegames under formatering fordi jeg har glemt at noen spill lagrer i "Mine dokumenter" på c:. Idiotisk påfunn, skulle gjerne hatt et par ord med han som fikk den "glupe" ideen å legge savegames der i stedet for sammen med spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå