Trond Olav Løkken Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 korjenter.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 En meget fin og interessant serie. Det er tydelig at de gjør noe mer ut av Påskebudskapet i Spania enn her hjemme på berget.....hvor det sentrale i Påsken er Egg, appelsiner og Kvikk Lunsj Ha en fortsatt god Påske ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Interessant og god påskereportasje - de tar vare på tradisjonene. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Ja dette er nok en opplevelse for livet for oss nordboere som ikke feirer påske på denne måten. Fin billedreportsje dette. Jeg har tenkt litt på dette med syn og fotografering og lurt litt på om mitt dårlige syn kan gjøre at bildene også blir dårlige? Tenker da spesielt på fokusering, at det jeg synes ser klart ut, ikke egentlig er det? En har jo hjelpemidler i kamera til å hjelpe seg, så det går no greit da. ? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Takker for respons på bildene! Autofokus er vel amatørfotografens største hjelper i dag, og har man programmert klar for lysforhold, skal det mye til for å komme fullstendig på avveie bildemessig. Problemet med langsynthet, er at man ikke ser noe som helst av menybetjeningen i situasjoner. Bruker man flere merker om hverandre, blir det bare verre. Fortsatt riktig god påske til nærsynte, langsynte og normalsynte tekkere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg