Joddze Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Går det helt greit å ta ut av skjermkabelen,og sette skjermen i en annen PC,samtidig som begge PCene står på? Høres kanskje ut som et dumt spørsmål,men av erfaring vet jeg at det avogtil lønner seg å spørre først. :-) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Om det er lurt er jeg mer usikker på men, mulig er det. Om den andre PCen vil oppdage om det er en skjerm tilkoblet uten å starte på nytt tror jeg er usikkert. Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 skjermkortet sender bare ut informasjon, den tar ikkje imot noen. den merker ingenting, det går heilt fint Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 skjermkortet sender bare ut informasjon, den tar ikkje imot noen. den merker ingenting, det går heilt fint Takk for raskt svar.Var akkurat det jeg ville høre også Lenke til kommentar
mozz Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 skjermkortet sender bare ut informasjon, den tar ikkje imot noen. Det er ikke riktig. Skjermen gir informasjon tilbake til maskina. Jeg vil ikke si med sikkerhet at skjermen automatisk vil fungere på den andre maskina uten at den blir startet om og får registrert skjermen som den skal. Prøv. Lenke til kommentar
tuvmarke Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 skjermkortet sender bare ut informasjon, den tar ikkje imot noen. den merker ingenting, det går heilt fint Hvordan forklarer du da at pcer finner ut hvilken skjerm som er tilkoplet? MEN, det er ikke noe problem å skifte skjerm "i fart" Selv om enkelte pcer ikke takler å starte uten skjerm! Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Går nok greit det. Bare å passe på at skjermene støtter oppløsning/refresh rate på den andre maskina. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Det funket helt fint det :-) Ingen problemer i det hele tatt Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ok, er med på at eg tar feil... men det iallefall ikkje noen fare for å ødelegge noe. eller hva? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Selv om enkelte pcer ikke takler å starte uten skjerm! Det er bare BIOS som er satt til å melde fra ved feil, og ingen registrert skjerm defineres som feil. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det pleier gå helt fint etter egen erfaring. Men har lest at man skal være forsiktig. (pga noe spenning, kan visstnok ødelegge skjermkortet. Jeg har ødelagt en tv-utgang ved å putte inn svideo kabel mens tv og pc var på) Dessuten blir skjermen ødelagt visst den ikke takler oppfriskningnhastigheten som maskinen kjører på. (også egen erfaring..) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 den du kan gkøre er og anskaffe deg en sånn rar liten boks som man plugger skjermen i, og fra den så går det to kabler til 2 datamaskiner, på boksen er det en liten brytet som man kan switche mellom de to datamaskinene.... Tror du kan få tak i en hos www.mamoz.no hvis du sender de mail og spør spesiellt etter en sånn en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå