Gå til innhold

Bytte skjerm på HTC one X. Hva har jeg gjort galt?

Anbefalte innlegg

Jeg tok fra hverandre alt som man skal og har satt på ny skjerm på telefonen. Jeg testa om den fortsatt fungerte ved å plugge i strømmen og den blinket og etterhvert lyste rødt (som betyr at den lader). Jeg satt på det derre grønne brettet (sorry, har ikke peiling på hva det heter) og plugget i de to kontaktene til skjermen. Så satte jeg i laderen igjen og den blinket rødt. Mens den blinket rødt snudde jeg telefonen over til batterisden og da sluttet den å blinke. Har ikke fått kontakt med den etter det og jeg klarer ikke finne NOEN plugger eller noe som ikke sitter i som de skal. 

Noen som kan skjønne hva det kan være som gjør at den ikke blinker rødt lengre? 

Hilsen frustrert.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, hvis du er uheldig kan du ha kortsluttet noe på kretskortet, eller rørt noe du ikke skulle rørt. Blir litt vanskelig å diagnostisere kun utifra infoen her.

Den begynte faktisk å blinke igjen, men nå slutta den å blinke. Jeg får kun de lysene nederst på telefonen til å lyse, men ikke selve skjermen :( 

Lenke til kommentar

Nå kortslutta den, eller stikkontakta ihvertfall når jeg prøvde å lade. Har ikke så mange ladere å kasta bort, spesielt ikke når det er helligdag og jeg ikke får kjøpt ny på butikken, så tør ikke prøve mer jeg før tirsdag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...