zeebra Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) Ingen lister over tv-serier her.. En liste med (favoritt) serier folk følger med på må jo være greit. Kanskje 2 krav til listen er greit: - tv serien er (helst) ikke avsluttet - du liker og følger tv-serien Om folk nevner samme serier på listen er jo det bare bra, da vet de som leser hva flere personer liker, nesten som en avstemning. 5-10 serier er vel nok. Jeg kan begynne (i tilfeldig rekkefølge): - Hannibal - Vikings - Game of Thrones - The Walking Dead - Broen - Fargo - Sherlock Endret 25. mars 2016 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Definer "liker" for meg. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=liker&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&bokmaal=+&ordbok=bokmaal 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Touchê. Men er det ikke et fair spørsmål? Liker Game of Thrones, men elsker det ikke. Skal man da nevne det, eller skal man bare nevne serier man liker best som går nå?EDIT: Så innlegget var endret etter jeg spurte. Endret 26. mars 2016 av Maury Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Disse følger jeg med på bl.a Banshee (siste sesong starter 1 april) Flash Arrow Daredevil Jessica Jones Black Sails DC's Legends of Tomorrow Sleepy Hollow Gotham The 100 Supernatural 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Lucifer Game of Thrones The Walking dead Arrow Flash The 100 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Følger med på disse: Gotham Lucifer The Shannara Chronicles NCIS Bones Castle The walking dead Criminal Minds Sleepy hollow Grimm Vikings The 100 Black Sails Arrow Supernatural Elementary The blacklist Suits Edit: Glemte Game of thrones og Legends Endret 30. mars 2016 av Ragnar115 1 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Noe nytt og bra? Koste meg masse med Dexter, Breking bad, Prison Break osv. Better call Saul som er nevnt over er ok men ikke like bra som"Saul" kunne vært synes jeg. Prøvd Blacklist men var ikke helt min greie. Hvis dere vil se noe som er så jævlig at jeg lover: Du trur ikke på hvor dårlig det er. Re make av "Full house" som er så sykt klisje at jeg ikke trur jeg kunne gjort det værre selv. Selv om jeg prøvde. Brekker meg av tanken på se en episode til. Så faktisk den dritten når jeg var kid.... Pinlig Endret 31. mars 2016 av Clarus Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Ser jevnt over mye tv-serier, og er en typisk "binge watcher". De seriene jeg følger med på nå for tida er: - Criminal minds - Quantico - Agents of S.H.I.E.L.D - Once upon a time - Flash - (Arrow. Skal begynne i dag etter å ha restarta netflix-abbo.) 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Tja, noen serier er det vel. Arrow, The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl. Til tross for at Supergirl er på et annet selskap enn de tre andre har de samme EP som de andre, og Flash selv har dukket opp i Supergirl allerede. Alle er ganske like, men er også forskjellige nok til at det ikke bare blir mer av det samme hver gang. The Flash er lettbent humor og mye å le av, mens Arrow er ganske seriøs, stort sett. LoT startet litt svakt, men hadde en rimelig bra mindfuck forrige episode som gjorde meg hektet. Supergirl er fortsatt den svakeste av de fire, men har absolutt begynt å komme seg. Liker man superhelter er alle fire helt klart å anbefale. Bare husk at Legends of Tomorrow er en spin-off fra både Arrow og Flash, så starter man rett på den blir enkelte ting spoilet fra de to seriene. Men det gjør strengt tatt ikke så mye. EDIT: Glemte å ta med Gotham. Helt grei serie, som har gått fra meget bra til elendig til bra igjen til elendig mange ganger. Ikke helt godt å vite hvor man har denne. På det beste er det veldig bra. På det verste er det en pine. Men interessant med ny vri på Batman-universet, og man kan jo diskutere i månedsvis om vi noen gang får Batman her, i hvilken form, og hvem som vil være ham. Bruce Wayne er i yngste laget, men en proto-Batman, kanskje? Eller kanskje Alfred kan bli Batman? Han har hatt noen rå kamper som viser at han kan sakene sine. Men han kan også bli banket opp, bruke en lang tid på en liten monolog, og så besvime etterpå. WTF? Supernatural. Ja, vi er inne i sesong 11 (!), og fortsatt holder de kvaliteten rimelig høyt, og neste sesong er for lengst bekreftet. De fem første sesongene var nok klart de beste, og sesong seks var unødvendig. Sesong syv var bedre, men langt fra den beste. Men fra sesong åtte tok det seg kraftig opp igjen. Ridiculousness. Hjemmevideoer gjort rett. Kjemien mellom Rob Dyrdek, Steelo Brim og Chanelle West Coast er rimelig bra, og med en bra gjest er dette konge. Men er også mye bullshit når de har "dårlige" gjester jeg ikke liker. Da blir det bare pinlig. Star Wars: Rebels. CGI-serie som foregår mellom episode 3 og 4, og fokuserer logisk nok på etterdønningene av The Order 66 der alle jediene ble drept, og oppbyggingen av rebellene. Kanskje litt svakt i starten, men enkelte kjente fjes har gjort ting mye mer interessante. Sesong to er akkurat ferdig, men er bare å glede seg til sesong tre. Har for øvrig en mye bedre grafisk stil enn Clone Wars, synes jeg. Virker mer "voksent". Teenage Mutant Ninja Turtles. Enda en CGI-serie, denne gang med ninjaskilpaddene. Men før man avblåser hele greia som kjip barneserie bør det nevnes at dette absolutt ikke bare er for barn. Uten å spoile noe er det ikke ofte folk blir drept "på ordentlig" i barneserier (dvs de våkner som regel kort tid etter), og enkelte episoder her har vært rene rip-offs fra diverse skrekkfilmer. Et av høydepunktene så langt involverte en liten tidsreise tilbake i tid, der de sloss mot en gjeng udøde skjeletter. Store deler av episoden kunne vært tatt rett ut av Army of Darkness, komplett med Bad Ash. Så ikke bare for unger, med andre ord. Andre klassikere som Alien, Friday 13th, The Thing og Body Snatchers har også vært parodiert med stort hell, for å nevne noen. Endret 3. april 2016 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Lucifer Game of Thrones Vikings Daredevil Baskets Empire Man in the high tower Elementary Sherlock Holmes Limitless Vinyl 11.22.63 Better Call Saul 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Game of ThronesVikingsBetter Call Saul Supernatural The Flash DC Legends of Tomorrow Gotham Supergirl The Walking Dead Fear The Walking Dead 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Får legge til et par til her, siden de er gode ikke Engelske serier: (relativt nye serier) - Gomorrah - The Last Panthers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå