Gå til innhold

Hva er beste online spil? Type Dota2, Skyrim, Guild Wars?

Anbefalte innlegg

Ønsker å begynne å game litt... lenge sia sist :)

Fint om noen kan hente om spill jeg bør vurdere.

Dota - likte den godt. Dota2 er vel grei, men en del å sette seg inn (med alle nye heroes, items, spells etc.). Ønsker noe som er litt enklere enn det.
Skyrim Online - Liker skyrim... noen som prøvde den online?
Guild wars - mange skryter av den som beste spill "ever" - men den er jo fra 2012... Tar det lang tid før jeg blir "ok" spiller i forhold til resten? Er det fortsatt mange som spiller den? Kommer den til å eksistere lenge?
CS:GO - er den bra? mange som spiller den?

har en PS3, Macbook.
Kan installere windows på macen. Evt vurdere å kjøpe PS4.
Er ikke så opptatt av grafikk, setter mer pris på bra gameplay.

PS: 

Chronicles of Elyria høres veldig spennande ut. Men kommer ikke ut før i 2017.
for honor kommer i løpet av 2016

No mans sky - ser relativt spennande ut... men kan det bli litt for mye av det gode? Og den er jo ingen virkelig "online", da ein spiller åleine?

Kva med minecraft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det mange spørsmål, annbefaler at du sjekker opp reviews på youtube av spillene du nevner, umulig for meg og si om du kommer til å like dem. Selv har jeg over 10 000 timer i Minecraft siden tidlig alpha, elsker spillet. Mens andre kan ikke fordra det.

Ang. Skyrim Online så vet jeg at det finnes en mod som gjør det mulig å spille coop, men regner med at det var Elder Scrolls Online du tenkte på. Helt ok, men kan ikke sammenlignes med Skyrim.

GW2 er et flott spill, spesielt pvp delen. Går ganske kjapt å levle opp også, men såklart, spillet har vært ute lenge og du må regne med at du alltid vil være bak dem beste som har spilt siden spillet kom ut.

CSGO er det størse FPS spillet akkurat nå, veldig mange som spiller. Bra om du liker strategi og har tid til å lære deg spray patterns, smokes, boosts osv.

Endret av JVMyhre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden du har en PS3 og ikke er så opptatt av grafikk er det en masse klassikere du kan prøve. Det spørs bare hva slags spill du er ute etter. Er jo liten vits å nevne en rekke spill i en sjanger du ikke liker. :)

Mac har også en hel del gode spill, men er ikke så stor plattform som Windows. Et spill jeg lett kan anbefale til Mac er Marvel Heroes 2016. Dette er free to play, og minner veldig mye om Diablo 2. Største forskjellene er at det er i Marvel-universet (Iron Man, Cap America osv), og er kun online. Det er helt gratis å spille det, og du kan teste en rekke karakterer opp til level 10 før du må velge en du vil satse på. Selv om dette er gratis anbefaler jeg deg å først teste det for å se om du liker det, og hvis du gjør det er det en fordel å bruke litt penger på det for å få karakterer du liker å spille som.

Guild Wars likte jeg ikke noe særlig, men har brukt lang tid på Guild Wars 2. Det er helt klart et av de beste MMORPGen jeg noensinne har spilt. Spilte også Elder Scrolls Online en stund, men synes ikke det var spesielt bra. Men jeg hatet Skyrim, så hva vet jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...