joffe11 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei Jeg har et Abit IC7-G. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny vifte til cpu'en. Kjøpte meg en vifte fra komplett en EKL PAPST Vifte 80x80 m/5,25" kontakt. Det funket ikke så bra, det var en helt anne plugg enn den som skal inn i hovedkortet for å styre vifta. Noen som vet hva den kontakten heter. Evnt hvilken vifte må jeg kjøpe for å kunne bytte ut vifta på min 3.2ghz boxed? Takker for svar Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei Jeg har et Abit IC7-G. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny vifte til cpu'en. Kjøpte meg en vifte fra komplett en EKL PAPST Vifte 80x80 m/5,25" kontakt. Det funket ikke så bra, det var en helt anne plugg enn den som skal inn i hovedkortet for å styre vifta. Noen som vet hva den kontakten heter. Evnt hvilken vifte må jeg kjøpe for å kunne bytte ut vifta på min 3.2ghz boxed? Takker for svar Først feil plass å poste dette men men .Bruker bare kalle den 3 pins viftekontakt. Og det med ny vifte skal du overklokke ? tåler du noe bråk?? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Det du har kjøpt er en kabinett vifte. Du kan godt bruke denne vifta, men du må ha en kjøleribbe i tillegg. SLK-947 for eks. Det hadde kanskje ikke gjort noe med en 92mm vifte. Da kunne du hatt en som gikk saktere... Endret 20. november 2003 av m3gSe|v Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Ok, sorry for feilpostingen. Hadde ikke tenkt å overklokke i utgangspunktet. ( Har ikke behov for det foreløpig). Ønsker å fjerne støyen fra den jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå