Thor. Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Holder på å bytte ut kabelkanalen som går til taklampen. Den er uttørket og går i oppløsning bare man tar borti den. Fikk bort hele delen som gikk fra vegg til lampe. Og nesten alt limet er borte. Så kom jeg til det partiet som går langs isoporlisten. Hittil har jeg brukt varmluft-pistol og en citrus-spray. Begge deler fjerner limet effektivt, men nå stopper det litt opp. Limet på denne delen sitter ekstra godt og river jeg i denne så vil malingen løsne. Bruke varmluftspistol tør jeg ikke på grunn av isoporen kan smelte og jeg vet ikke hvordan isoporen reagerer på sprayen. Tenker da på misfarge og i verste fall en kjemisk reaksjon. Sprayen heter scotch-weld cleaner spray. Noen som har tips? Eller burde jeg bare prøve og se? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Om du har tenkt til å sette opp en ny list på samme plass så kan du jo bare gjøre det så enkelt at du skjærer langs kabellisten slik at malingen ikke blir revet med. Da forsvinner bare malingen bak listen som uansett ikke vil vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå