goloeilmanz Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Plutselig så vil ikke Windows 10 starte lenger, kommer bare opp et blått skjerm bilde med den roterende logoen. Viss jeg trykker ctrl-alt-del tar den meg det som skulle vert innlogging siden, men får ikke mulighet til å velge bruker. Kan kun skifte keyboard layout og velge å skru av el restarte PC. Noen som har vert borti dette problemet? Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 De gangene jeg har vært borti dette, skyltes det harddisk som er på vei til å ta kvelden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Hva skjer hvis du starter i safemode? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Kan være feil med oppdateringen ( Kanskje den ble avbrutt ) , hardware feil ( sjekk at kablene sitter ordentlig i ) minneproblemer osv osv. Men ja, slike feil kan ofte være forårsaket av HD som Covah påpeker ovenfor. Se om du får startet i safemodus http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-2569556/safe-mode-windows.html Lenke til kommentar
goloeilmanz Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 Kom inn i safemode og restartet. Så kom jeg like plutselig inn vanlig igjen, rart... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Anbefaler deg å kjøre noen stabilitets tester , start med en S.M.A.R.T sjekk på hd, ta også en minnetest og sjekk at systemet ikke blir for varmt og er stabilt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå