^WeaKlinG^ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 e dritt kult... eller det va det vertfall..begynne å bli litt lei nå, menne e nok det besta bilspillet eg har spillt på pc vertfall... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Folk snakker om lite variasjon på banene. Jeg mener at de ikke egentlig mener variasjon på banene men på "kulissene"... Jeg kunne godt tenkt meg å få kjøre noen baner i et helt annet miljø, men det forandrer jo ikke kjøre/fartsopplevelsen i avgjørende grad. Et par dagbbrett med tørrer veibaner kunne det jo vært, men det later til at hele grafikken er optimalisert opp mot dette spesielle miljøet -så ser det også enormt lekkert ut. I tillegg så gir jo drag og drift variasjon. De kunne kanskje slengt inn et og annet overraskende level a la "følg etter den bilen" eller et eller annet. Hadde jeg vært 15 så hadde jeg sikkert vært i ekstase over musikken, men nå blir den for masete, synd man ikke kan legge inn sine egne låter, sier ikke nei takk Death in Vegas med Dirge mens jeg raser gjennom natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå