Gå til innhold

Hva syns dere om NFSU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off topic, men her er en god beskrivelse fra Gamespy Grudge:

Playing Need for Speed Underground is like getting hammered in the pills by a purple neon baseball bat, then having someone in a feather boa sprinkle glitter on you as you lay moaning on the wet pavement in a fetal position.

:laugh:

Lenke til kommentar

Fikk spillet i går... og det er noe jeg lurer på.. De bilene du kan velge mellom i starten, har du de gjennom hele spillet... og hvordan får du unlocka performance upgrades? eneste jeg får til er vinylupgrades når jeg kjører drag o.l... og når en kjører underground får du ikke velge bil... og hvor editerer jeg kontrollene... håndbrekk, girskift og sånt...?

Lenke til kommentar

Synes spillet hadde for liten FPS! Fikke følelsen av at det lugget litt. Spiller det på Xbox.

Trimmesystemet synes jeg var skuffende. Du blir fullstendig diktert av utviklerne når du skal trimme bilen. Du kan jo velge litt forskjellige klistermerker og utvendig styling men ærlig talt...

Nei...det levde ikke opp til forventningene dette her... :no:

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe med med link til cat 3.10(beta)

finner den ikke på ati.com..

kan ikke kjøre med annet et defaut setting(600x800)medium

hvis ikke krasjer spillet.

og hvor blir alle savefilene lakt(finner ikke mappen)?

Endret av mr x
Lenke til kommentar
Har spilt litt på internett nå. Moser det meste lissom, men så er det alltid noen fjompenisser som quitter i løpet når jeg eier dem maks. Får jeg poenga da?

hm...går det an å spille online med demoen? når jeg prøver så bare låser spillet seg...help anyone?

Lenke til kommentar
Fikk spillet i går... og det er noe jeg lurer på.. De bilene du kan velge mellom i starten, har du de gjennom hele spillet... og hvordan får du unlocka performance upgrades? eneste jeg får til er vinylupgrades når jeg kjører drag o.l... og når en kjører underground får du ikke velge bil... og hvor editerer jeg kontrollene... håndbrekk, girskift og sånt...?

mastodon:

du kan endre bil i underground-mode ved å velge "trade in"

du får performance upgrades etterhvert som du avanserer i spillet, må huske at du skal gjennom 112 events

kontrollene får du redigert under options - controls, har du spillet på konsoll får du vel ikke gjort noe annet enn å velge melom presets under control-options

Lenke til kommentar

Trenger nok litt hjelp her ja, når eg starter spillet er alt svart til eg trykker meg fram til der du velger bil. Da viser bilen som kjører bortover men ikke noen meny.

Trykke videre til kjøringa kommer da er det ingen tekst, spedometer eller noen tall eller tekst. Også flimrer det mye når eg kjøere.

Noen som har funnet hva som fikser dette ??

Har ATI 9800 Pro

Endret av En som er litt lei
Lenke til kommentar
Trenger nok litt hjelp her ja, når eg starter spillet er alt svart til eg trykker meg fram til der du velger bil. Da viser bilen som kjører bortover men ikke noen meny.

Trykke videre til kjøringa kommer da er det ingen tekst, spedometer eller noen tall eller tekst. Også flimrer det mye når eg kjøere.

Noen som har funnet hva som fikser dette ??

Har ATI 9800 Pro

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172708&hl=nfsu

Lenke til kommentar

Spille er greit nokk for meg. I begynnelsen var det litt forvirende, men det gikk fort over.

Ett lite spørmål. Jeg er har ikke peiling på biler i det hele tatt, hva slaks bil som er best?

Robkvi: let litt om kring i forumet, du finner noen topicer med det samma probleme som du har.

Lenke til kommentar
' date='27/11/2003 : 10:09']

Robkvi: let litt om kring i forumet, du finner noen topicer med det samma probleme som du har.

Url til de? Jeg har prøvd å lete en del, men finner ingen som har samme problem som meg, finner kun folk som har problemer inni selve spillet..

Lenke til kommentar

Ohh har foreløpig bare spilt det på XBox men skal få det på PC selv snart!!! :yes::thumbs: jeg syns spillet er DRITBRA, og fartsfølelsen og lyden er så sinnsykt bra!!!EA lærte av sine feil i NFS HP2 :)

Gleder meg sykt til å få det på PC'en for der har jeg ForceFeedback ratt og det er sikkert fett med F1 giring og sånt :D

Mvh Tomzern :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...