Lami Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) Hei. Har noen spørsmål jeg håper noen kan svare på. Jeg lurer på om det er noen son har vært her og hvordan prisene er på f.eks. restauranter. Er det likt som ellers i Spania? Jeg har kun vært i Calahonda, utenfor Malaga. Og hvordan tror dere det er å ha hotell? Jeg har kun hatt egen leilighet og synes det er ganske herlig med tanke på balkong, lage frokost og slikt selv. Slippe å gå gjennom hotellet etter stranden osv. Men å ha leilighet i Barcelona virker ganske vanskelig og dyrt med tanke på at det må være nærmt stranden og ha basseng. Er ikke så interessert i å bo utenfor heller. Fant forresten et hotell som heter Attica 21 Barcelona Mar som vi tenker på. Hva tenker dere som har vært her? EDIT: Er det mye støy generelt? Jeg har ikke sett noen klage på det i hotellanmeldelsene men. Endret 25. mars 2016 av Lami Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 For et par sår siden skrev jeg Tråden om Barcelona som kan være verdt å lese igjennom. Jeg har vært der flere ganger og kollektiv-tilbudet er veldig godt utbygget. Det er med andre ord enkelt å komme seg rundt så det er ikke et must å bo mest mulig sentralt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Takk for svar. Da er alt bestilt og det ble Hotel Princess Barcelona. Noen som har vært der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå