Toketorp Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Det runde tårn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 For å unngå linje ut i øvre venstre hjørne, kunne du tatt et toppkutt så du fikk linja ut på øvre billedkant. Ellers et rent og fint bilde, med personen som ekstra blikkfang. Fint lys. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 Takk for konstruktiv kommentar. Jeg har litt å gå på, men trodde det var riktig med linjene ut i øvre venstre og nedre høyre hjørne, får prøve på nytt, Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Dette med linjen ut i øvre venstre hjørne er nevnt, uten at det skal forrige et godt bilde. Fine nyanser i de forskjellige hvite vegger og buer og kledelig med personen om står i vinduet. God fargebalanse og fint billedutsnitt gjør bildet vel verd en kommentar. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Dette med linjen ut i øvre venstre hjørne er nevnt, uten at det skal forrige et godt bilde. Fine nyanser i de forskjellige hvite vegger og buer og kledelig med personen om står i vinduet. God fargebalanse og fint billedutsnitt gjør bildet vel verd en kommentar. Mvh Ragnar Takk for hyggelig kommentar Ragnar. Skjønner ikke helt dette med linjene, for jeg har fått motsatt kommentar tidligere. Jeg har derfor beskåret bilde for å få dette til. Prøver å legge inn en versjon 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg