AK47 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har laget en meny i flash, med menyvalg og bilde som dukker opp når muspekeren legges over. Nå prøver jeg å legge den på en nettside med Dreamweaver MX, men får bare en grå firkant med en grå F. Jeg bruker den røde flah-knappen som er til å legge inn flash i Dreamweaver. Trenger sårt tips om hva jeg gjør galt og hva som skal gjøres. Hvem vil bli dagens helt? AK Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvordan ser HTML'en din ut da? Hva er path til flash-fila relativt til html-fila? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Hvordan ser HTML'en din ut da? Hva er path til flash-fila relativt til html-fila? hei, foreløpig er det en blank, helt vanlig HTML-side. Jeg vil utarbeide sida videre når flah-menyen er lagt inn. Hele opplegget er avhengig av det. Hvis det ikke er mulig må jeg nemlig legge om strategien. Kommer til å bruke en del CSS, om det har betydning. AK Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Jeg har laget en meny i flash, med menyvalg og bilde som dukker opp når muspekeren legges over. Nå prøver jeg å legge den på en nettside med Dreamweaver MX, men får bare en grå firkant med en grå F. Jeg bruker den røde flah-knappen som er til å legge inn flash i Dreamweaver. Trenger sårt tips om hva jeg gjør galt og hva som skal gjøres. Hvem vil bli dagens helt? AK skal prøve. for det første regner jeg med at du har eksportert flash filen.. du skal ikke sette inn en .fla fil i dreamwaver.. du må sette inn den eksporterte filen en .swf fil.. videre skulle det være helt greit.. funker hvertfall fint hos meg. hvis dette ikke løser problemet må du gjerne utdype litt mer. :-) Endret 20. november 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå