Takras Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Vi har besøkt verdens største messe for brettspill.FEATURE: Dette er et paradis for deg som elsker brettspill 1 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Artig å lese om analoge spill også her! Når var denne messa egentlig? Var selv på spillmessa i Essen i høst. Pengene sitter løst der nede ja, tror køen til minibanken var på vertfall hundre meter. 2 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Dette var en fin artikkel Håper der blir skrevet mer om brettspill fremover. Skulle gjerne også sett en anmeldelse av Pandemic: Legacy Dette er et spill som frister veldig! 2 Lenke til kommentar
Takras Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Artig å lese om analoge spill også her! Når var denne messa egentlig? Var selv på spillmessa i Essen i høst. Pengene sitter løst der nede ja, tror køen til minibanken var på vertfall hundre meter. Heisann Instinct, denne messa var fra Oktober i 2015, det har bare tatt litt tid å få den ut, dessverre. Glad du likte den, jeg skal til messen i høst i år igjen og forhåpentligvis oppleve masse kjekt igjen. Jeg stod også lenge i kø til den ene minibanken der Dette var en fin artikkel Håper der blir skrevet mer om brettspill fremover. Skulle gjerne også sett en anmeldelse av Pandemic: Legacy Dette er et spill som frister veldig! Heisann Stampy, Pandemic: Legacy er absolutt noe jeg kommer til å anmelde. Min gruppe gjorde oss ferdige denne måneden faktisk. Fantastisk spill. Du kan sjekke ut min videoanmeldelse her: http://brettspill.takras.net/pandemic_legacy/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå