AfterGlow Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 – Vi er ekstremt skuffet, sier BlackBerry om at Facebook-appen nå forsvinner fra plattformen.Snart kan du ikke lenger bruke Facebook med BlackBerrys operativsystem Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Ikke helt sikker på hva de vil frem til her. Det fins jo en Facebook-app på BlackBerry sine sider. Denne har jeg brukt med min Q10 siden jeg fikk den i januar 2015. Tenker de å fjerne den eller er det snarere slik at de kommer til å legge til funksjoner som ikke den nye appen kan brukes til? Lenke til kommentar
The Bearded Wonder Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Ikke helt sikker på hva de vil frem til her. Det fins jo en Facebook-app på BlackBerry sine sider. Denne har jeg brukt med min Q10 siden jeg fikk den i januar 2015. Tenker de å fjerne den eller er det snarere slik at de kommer til å legge til funksjoner som ikke den nye appen kan brukes til? Slik jeg forstod det vil appen du prater om bli borte etterhvert. Slik at det ikke lenger vil være noen applikasjoner for Facebook tilgjengelig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Det er nok sikkert rett det. Blir spennende om den forsvinner fra selve mobilen også. Ikke det at det gjør meg noe, jeg bruker den ikke så mye... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Det er nok sikkert rett det. Blir spennende om den forsvinner fra selve mobilen også. Ikke det at det gjør meg noe, jeg bruker den ikke så mye... Den blir nok ikke fjernet. bare ubrukelig, da Facebook stenger måten appen kommuniserer på. Så når man åpner appen vil man gjerne få en melding ala "kan ikke koble til.." eller noe sånt kanskje. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Jaja, en liten dump på veien, men det går seg nok til. Bruker ikke Facebook så mye allikevel. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Kan vel alltids bare bruke nettleseren istedenfor appen. Bruker selv kun nettleser til Facebook på min Sony Xperia. Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Verdens undergang er det vel ikke. Man kan vel fortsatt få tilgang til FB i nettleseren på Blackberry.. Lenke til kommentar
cassve Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 La dem heller få fokusere på Windows 10 og Windows 10 Mobile sier nå jeg... Lenke til kommentar
FB.520264569 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 "Snart kan du ikke lenger bruke Facebook med BlackBerrys operativsyste" Tittelen er jo direkte feil. Selv om ingressen presiserer at det gjelder appen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Ja. Ser ellers ut som at appen rett og slett nå bare tar opp nettsiden på telefonens nettleser. Så appen i seg selv har nå ingen verdi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg