Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Påskeutfart Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 ...og veien var laang opp til påskefjellet. Jeg har en masse slike bilder fra et litt tørrere og varmere landskap i Namibia i 2004. God dybde her om ikke annet. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Et fint lommekamerae bilde, alt er mulig lady H Minner om miljøen der jeg bor i Vesterålen God påske videre ! Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 ...og veien var laang opp til påskefjellet. Jeg har en masse slike bilder fra et litt tørrere og varmere landskap i Namibia i 2004. God dybde her om ikke annet. Roar Et fint lommekamerae bilde, alt er mulig lady H Minner om miljøen der jeg bor i Vesterålen God påske videre ! Leif Takk for kommentar gutter! ! Det kommer et bedre bilde i morgen, har vært ute og nattfotografert, finner nok noe der.. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Et flott og dypt motiv man finner flere steder, bak rattet rundt om i vårt langstrakte fjellete land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg