mobruu Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 heh .. bare le av meg, du Jeg var ihvertfall sjeleglad når jeg fant ut av min egen "brukerfeil" .. -Morten- Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 66'C ja .... IDLEE!!! Dette er hva som står i BIOS prg. hans (Asus A7N8X)... tempen verierer med +-2 grader. Han kommer seg ikke inn i windows... Er dette grunnen eller et virus (han vet han har ett men ikke hvilket) Har brukt goop på CPU av typen Titan SilverGrease Forslag? E nå itj så farlig det. Min ligg stabilt på 65 C den. Itjnå problem. Har cooler master aero 7 lite, med original kjølepasta. Har dessuten ikke ekstra strømforsyning til prosessoren. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Har dessuten ikke ekstra strømforsyning til prosessoren. ? Kan noen likevell svare på et spm.: Kan en CPU være LITT defekt? Eller er det; enten virker den eller virker den ikke? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ok..... taker.Klart at thermal padden som er på i utg. pkt er tykkere enn goopen ... EDIT: Hva f... er i siggen din??? Søket på - "01010100 01101111 01110010 01100101" - fant ikke samsvar med noen dokumenter. Forslag: - Sjekk at alle ordene er stavet rett. - Prøv andre søkeord. - Prøv mer generelle søkeord." Siggen hans er "Tore" Google hjelper deg nok ikke med binærkodet ASCII timtowtdi Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Etter å ha lest innleggene i denne tråden er det lett å se noe av grunnen til at databutikkene har mange returer...lol. Man leser bruksanvisningen til ting om man ikke har peiling på det man holder på med... By the way. Som poengtert før i tråden så må nok kjøleribba festes bedre/rettvei etc. Good luck, may the force be with u. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Bare så det er sagt: Tror jeg er mer en nok datakyndig ... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 66'C ja .... IDLEE!!! Dette er hva som står i BIOS prg. hans (Asus A7N8X)... tempen verierer med +-2 grader. Han kommer seg ikke inn i windows... Er dette grunnen eller et virus (han vet han har ett men ikke hvilket) Har brukt goop på CPU av typen Titan SilverGrease Forslag? Installerte en XP 2600 (Barton) med samme vifte (Silent Breeze) i går. Den burde jo da være varmere, men jeg oppnådde stabil temperatur på 45 grader. (Rapporterte i hvertfall Epox RDA8+ hovedkortet.) Dette var etter diverse kjøring i 3D Mark 03 og 2001 SE! Jeg påførte et tynt, jevnt lag med denne kjølepastaen på CPU, og lot det som var påsmurt fra fabrikk på kjøleren være der... Helt enkelt. Igloo Silent Breeze virker på meg som en meget god kjølevifte! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 kjører selv core center. og den viser feil. ca 34 idle og aida viser 28 grader Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jipie.første inlegg. rettelse. andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå