Gå til innhold

Canon MV650i vs Sony TRV33E

Anbefalte innlegg

Jeg er fryktelig i tvil hvilket kamera jeg skal velge av disse to.

Er det noen som har erfaring fra begge?

Jeg ser i omtale at det følger med en vidvinkel til MV650i, er det tilfelle, eller er det bare enkelte forhandlere som selger det med?

Selv har jeg en viss forkjørlighet for Sony, grunnet god erfaring fra digitalkamera. Men det er feil å velge Sony på bare det grunnlaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet ville eg ha valgt Sony. Har sjølv 650i, sidan TRV33 lot vente på seg i sommar. Understreker at mine erfaringar kun er med 650i. Det er to hovudankepunkt mot 650i:

1. Bildestøy i svakt lys: Kameraet har imidlertid gode manuelle innstillingar som, for min del, gir akseptable opptak innandørs. TRV33 sine autoinnstillingar er nok betre her, sjølv om 1/4,7" CCD-brikken nok gir meir bildestøy enn 1/4" brikken som er i dei fleste andre Sony-modellar. (Her får Sony-folket korrigere ev.)

2. Motorstøy frå drivverket som blir fanga opp av den interne mikrofonen: Dette er direkte plagsomt, og er årsaken til at eg er i ferd med å skaffe meg ein Sony ECM-MSD1 ekstern mikrofon. Sony slepp imidlertid ikkje heilt fri her heller. Det er vel kun Panasonic sine modellar som taklar motorstøyen bra.

På plussida: Ligg svært godt i handa. Har ein glimrande 22x zoom. Medfølgande vidvinkel (tilsvarer 24 mm i speilrefleks og følgjer med alle 650i) er eit stort pluss og er mykje brukt. Med nærgrense 1 cm kan du gjere mykje morsomt. Levetida på medfølgande batteri er rimeleg god. Det følgjer også med ein lettversjon av Pinnacle Studio 8.

Valget ditt er avhengig av kva du skal bruke kameraet til. Er det mykje filming inne av t.d. familie o.l., så velg Sony. Eg hadde ein kjempenedtur da eg filma inne første gang med 650i, men etter å ha gjort meg skikkeleg kjent med kameraet, så er eg totalt sett ganske godt fornøgd. Med ekstern mikrofon blir eg kvitt problemet med motorstøy, samstundes som ekstern mikrofon vil gi betre lydopptak.

Valg av videokamera gir deg aldri både i pose og sekk, så du må prioritere det som betyr mest for deg!

Lenke til kommentar

Til sarc:

Jeg har også 650i, men har desverre ikke hatt tid til å prøve det ut noe særlig. Har lest litt her og der, og det ser ut til at flere har gjort lignende observasjoner som deg, dvs at det er godt mulig å få langt bedre resultater vha manuelle instillinger.

Det jeg kunne tenkt meg å gjøre, både for å lære av andres erfaring og fordi jeg tror det kan være til nytte for flere, er å lage et sammendrag over hvilke instillinger som erfaringsmessig gir de beste resultatene i forsjellige situasjoner.

Lenke til kommentar

Er gjerne med på dette. På dette forumet blir det vel mykje "hvilket kamera er best"-diskusjonar, og mindre av innspel som kan hjelpe til med å få best mogleg ut av ditt kamera.

Det vi kanskje skulle hatt var nye undergrupper delt inn etter kameramerke, slik det er gjort i camcorderinfo.com. Emna her er enklare å finne fram til, og diskusjonane blir meir spesifikke og presise. Kan tenke meg at vi da kan få fleire nyttige trådar som går meir i dybden på bruken av videokameraet. Kva seier administrator til dette?

I første omgang kan eg gjenta mine innstillingar for MV650i ved filming innandørs i dårleg lys:

AE Shift: undereksponere i området -1 til -2

Shutter speed: 1/50

White Balance: Indoor

Manuell fokus.

Ver merksam på at "White Balance: Indoor" ikkje må brukast dersom det kjem dagslys inn i rommet. Bruk "White Balance: Auto" her.

Eit alternativ er å bruke funksjonen SPOTLIGHT, avh. av kor mange lyskjelder det er i rommet. SPOTLIGHT er imidlertid ei auto-innstilling, og kan ikkje overstyrast manuelt, dessverre.

Mi erfaring er at undereksponering med fordel også kan brukast utandørs. Får varmare fargar ved å gå ned til ca -1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...