Gå til innhold

Påska er så utrolig kjedelig. Andre?

Ljóseind

Anbefalte innlegg

Andre som deler den følelsen? Jeg kommer hjem til foreldrene mine, og så blir jeg sittende inne i 1 uke strekk, og gjør egentlig ingenting som interesserer meg.

Har noen venner her hjemme som jeg kan finne på ting med, men jeg føler at jeg er mye mer interessert i møte nye folk og få nye venner som faktisk finner på ting, og som ville vært med hvis jeg kom med forslag til ting å gjøre. Rett og slett folk med litt liv og røre! Kompisene mine her vil helst ikke gjøre noe om det innebærer å bevege seg utenfor ytterdøra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Påske eller ikke, dagen blir til det du gjør av den. Finner du dagen kjedelig, gjør noe annet. Selv har jeg gått 8 timer på en borerigg og sitter nå i "forelesning", noen ville sagt dette var en utrolig kjedelig ferie men jeg synes det er helt greit og jeg har valgt det selv. Hadde det vært forferdelig hadde jeg gjort noe annet, kan ikke forvente at noen andre gjør dagen bedre for deg, sånn uten videre.

Lenke til kommentar

Jeg føler ikke at jeg har makt til å gjøre dagen til noe særlig uansett. Maktesløshet-->kjedsomhet eller noe. Takk for deres innspill uansett. Vet at bare jeg kan løse problemet mitt. Men akkurat nå føler jeg for å whine litt, og se om jeg får noen ideer av det.

EDIT: skal prøve å spille litt Amnesia etterhvert. Drepe noen hjerneceller.

Kanskje jeg kan invitere noen av folka jeg vil bli bedre kjent med til å finne på noe? Men jeg tror fort at de fleste er opptatt da. Men kanskje igjen det er det forskrudde bildet man får av å stalke for mye på facebook; man tror alle har hver eneste dag i påska fullbooket der en stor porsjon poserer i pilotbriller og slalåmski med fete, fornøyde glis lol...

Endret av Ljóseind
Lenke til kommentar

Jeg føler ikke at jeg har makt til å gjøre dagen til noe særlig uansett. Maktesløshet-->kjedsomhet eller noe. Takk for deres innspill uansett. Vet at bare jeg kan løse problemet mitt. Men akkurat nå føler jeg for å whine litt, og se om jeg får noen ideer av det.

Hva med å gjøre "det motsatte" av hva du tenker på? Hvis du tenker på å slenge deg i sofaen å slappe av drar du ut og går tur, tenker du å legge deg på rommet mutters alene går du ut blant folk å sosialiserer deg. 

Lenke til kommentar

Nyt tiden med foreldrene dine du, husk at vi tar disse for gitt og en dag kommer vi til å savne dem.

Andre ting som kan være lurt er å trene litt , se litt tv, kose seg med mamma sin gode mat (eller pappa) og rett og slett ha det bra.

God påskeferie!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Været ødela store deler av mine planer for påska hvertfall, tenkte å ta en skikkelig vårpuss på bilen. Jaja, finnes vel andre ting man kan gjøre under tak, får handle inn materiell på Påskeaften og ta et tak på bilstereoen istedet. Er sant som folk sier, kjeder man seg eller planer går i vasken pga. vær eller lignende, så får man finne på noe annet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan kan du kjede deg hjemme hos folka dine i én uke?

1. Du får mest sannsynlig mat av dem right så du slipper å lage selv? Sykt digg.

2. Du har internett-forbindelse på en laptop elns når du er hjemme? Da er jo alt tipp-topp tommel-opp.

Jeg kjeder meg ikke når jeg har internett tilgjengelig ihvertfall. Trenger ikke liste opp ting å gjøre en gang,selvforklarende.

You need to get a hobby, bro.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...