DaRe_deVIl Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Topic sier det meste, men jeg vil ha ett Middle_Earth basert spill vis dere skjønner. Har hatt Diablo2, men det er litt gammelt. Har morrowind men det er bare singleplayer. Noen som har noen bra titler.. Det må ikke nødvendigvis være ett Sånt Morrowind, MiddleEarth lignende spill da, men bare bra titler og skeng gjerne med en test også Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er det ingen som bruker søkefunksjonen før de poster her? Får litt deja vu av en del innlegg... Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Daoc = dark age of camelot desvere har jeg ikke link siden opera en dag fant ut at den ville slette alle mine linker instilinger og skins søk på google så finner du det nok ps det er et mmorpg spill som du må betale litt under 100kr i måneden vis jeg husker riktig Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Dette eller... dette Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Er det spill som er [n]på[/b] nettet eller spill man kjøper PS : Foreslå gjerne kjøpespill også Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 du må kjøpe daoc får å spille det ja men da ville jeg heller ha satsa på AO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå