billywillie Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Men kan logge inn på icloud via pc og kommer også inn på itunes via pc så det er ingen tvil om at passordet er riktig. Får følgende feilmelding: FEIL APPLE-ID [email protected] kan ikke brukes til å låse opp ipad Noen som har løsningen på dette? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Hold inne knappen på toppen i noen sekunder ... og slå av iPaden (det dukker opp en slideknapp på skjermen for dette hvis du holder toppknappen lenge nok) Vent til iPaden har slått seg helt av (10-20 sekunder) Hold inne knappen på toppen et lite sekund, iPaden starter på nytt. Bedre? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 Nei har prøvd men kommer ikke inn Lenke til kommentar
srt Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Tipper du har oppdatert iOS nylig, er problemer med den nye versjonen på eldre Apple produkter og tror det har kommet en ny versjon nå som skal fikse dette Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Hvis du nettopp har installert ios 9.3 som nenvnt over: Koble ipaden til pcen, restart itunes. Da kan du aktivere ipaden fra itunes. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 Ja det stemmer at det var etter programvareoppdatering dette skjedde. men nei ipadfxxxxenhelxxtedrxxtt vil fortsatt ikke godta. like før jeg henter slegga og knuser søpla. Hvordan aktiver jeg fra itunes? (er helt fersk på apple) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Prøv det aller første passordet du brukte på iTunes-kontoen din. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 Har bare brukt et passord Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Du får google lit - du er ikke den eneste med samme problem. Kanskje det finnes en løsning. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg oppdaterte både iPhone 5S og iPad Air til iOS 9.3. iPhone blei aktivert, men iPad-en ville ikke. "Fikk ikke kontakt med aktiveringsserver" sa den. Måtte aktivere via iTunes stod det på skjermen og da gikk det. Så det ville jeg prøvd. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Hvordan aktiver jeg fra itunes? (er helt fersk på apple) Slå av iTunes på pc-en Koble til iPaden til pc-en din med usb-kabelen (ladekabelen) Slå på iTunes (hvis programmet ikke starter automatisk når iPaden kobles til) Det skal nå komme opp et valg i iTunes for å aktivere iPaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå