Gå til innhold

Sokker og kvalitet


Anbefalte innlegg

Så jeg prøver ut en del forskjellige sokker. Jeg sliter veldig med fotsvette. 

Før brukte jeg bare bomull sokker. Disse gikk det fort hull på.

 

Gikk over til tekniske treningssokker. Merker som har vært prøvd NIke, Assics, Stormberg, Line One, Bula og H&M. Disse svetter jeg like mye i. Sokkene kjøpt hos H&M ble det hull på svært fort. Bula hadde også dårlig kvalitet. Jeg trodde en stor kleskjede som H&M hadde bedre kvalitet på klærne sine  :hmm:

 

Nå er vi i gang med bambussokker. Etter å ha brukt samme par i en hele uke, luktet det forsatt ikke noe. 

Jeg begynte med sokker fra Doyoubamboo.no. Disse hadde elendig kvalitet og gikk hull på etter 1 gang. Engangssokker?

Sokkene jeg bestilte fra menswear.no hadde heldigvis bedre kvalitet, men er noe tykkere. Jeg svetter like mye i disse som andre sokker, men de lukter ingenting.

I går ble det 4 nye par bambussokker på meg. Disse fra Trysil kjøpt på Europris. Jeg er skeptisk til klær som selges på Europris og hvilken kvalitet man får her. Disse har jeg ikke testet enda, men ser faktisk ganske fine ut.

 

Ullsokker fra Helly Hansen. Disse kjøpte jeg på XXL og dette er skikkelig kvalitet. Disse er varme og gode, og jeg svetter ikke like mye i disse. SKulle ønske jeg hadde kjøpt flere av disse. Kjøpte 1par da jeg fant de på tilbud til 49 kr.

 

Foreløpig konklusjon:

Bambussokker lukter ikke

Sokker fra H&M og Doyoubamboo har elendig kvalitet

Ullsokker fra Helly Hansen er best :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...