Asbjorn99 Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Hei! Har vedlikeholdt en to-faset AC 230VAC motor i det siste, smørt lager, fikset noen ledninger osv. Motoren fungerer nå, men med et uhell og litt for mye kraft klarte jeg å knekke 2 av motorboltene (eller skruene) som det er gjenger på og mutterer på begge sidene av den. Vifta knakk og på den, men klarer kanskje å lodde den. Motoren blir ikke brukt, og demonterte og vedlikeholdt den for morro skyld. Håper at noen kan tipse om en side der de selger bolter/skruer/mutterer etter selvangitt størrelse. vet om en slik side med lager: www.skf.no, skulle visst en sånn side om bolter og skruer. Hadde vært fint om noen hadde visst om en side der de selger motorakslinger i selvangitt størrelse og sånt! På forhånd, takk Mvh Asbjørn Lenke til kommentar
Asbjorn99 Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 www.tools.no Jeg finner ikke hvor du kan skrive inn lengd og dimesjon å bolt/maskinskure? Det står bare festemateriell og hva som er festemateriell. Jeg trenger helst lange og tynne bolter med gjenger i hver ende. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Du kan jo bare kjøpe Gjengestang hos Clas Ohlson. Så kapper du de til selv. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Tools, smith, biltema har alle ting som kan brukes. Bulten.se er produsent på det meste. Koppernæs er store i Norge som leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå