Delvis Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Svennson er litt for guttunge enda. Anbefaler Omar inn. Ajer imponerer. Bra kamp av Berge og BMJ. Linnes er ok. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Og der var det snudd ja. Norge like tafatt som alltid. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Sjokk at Island snudde der her. Typisk Norge! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 Godt å se at vår motstander for en gangs skyld også har en udugelig keeper. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Lol, hva skjer? VI snudde det jo! Sørloth! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Og der var det snudd ja. Norge like tafatt som alltid.Like raskt til å være bitter som alltid. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Bra dette her! Slipper inn to unødvendige mål, ellers mye bra. Spissene leverer! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Like raskt til å være bitter som alltid. Faen har jeg gjort deg egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Påstått at Norge var tafatt i en kamp de egentlig ikke var det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Å huffda, enn å påstå noe så grusomt når du er uenig. Nei dette må vi gjøre noe med: Norge var fantastiske, festfotball fra øverste hylle. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 (endret) Faen har jeg gjort deg egentlig?Du er vel ikke akkurat den mest positive i fotballdelen av forumet, så den bør du tåle Første tap for Island på hjemmebane siden 2013. Synes ikke Norge var tafatte akkurat, det har vi vært før. EDIT: det mest positive er hvordan laget jobber, som vi også så i de to seirene i mars. Bra i press, står opp for hverandre og vinner dueller. Vi har ikke verdens beste spillere, så det er minstekravet og når ser det ut som det endelig har blitt forankret i laget. Endret 2. juni 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Du er vel ikke akkurat den mest positive i fotballdelen av forumet, så den bør du tåle Jeg er positiv når det er noe å være positiv over, ellers er jeg realistisk. United og landslaget har ikke akkurat vært en positiv opplevelse de siste årene. På den andre enden av skalaen så har man folk som skal være positive til absolutt alt, som om de har noe å bevise med det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2018 Dette kan bli plankekjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå