Delvis Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 TV2 opererer med to ulike oppstillinger. Dette er den andre, som også er oppgitt på fotball.no og dermed antagelig den rette:Laget: Ørjan Nyland - Jonas Svensson, Håvard Nordtveit, Kristoffer Ajer, Birger Meling - Mohamed Elyounoussi, Markus Henriksen, Stefan Johansen, Martin Ødegaard - Tarik Elyounoussi, Bjørn Maars Johnsen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Bra kanter da, men den sentrale duoen er jeg skepsis til. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Ødegaard starter ja får se da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Tarik har ikke dretet seg ut her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Synes vi er gode jeg (startet å se i 2.omgang) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Synes ødegaard har vært god jeg. Viser at vi helt klart bør bygge laget rundt han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 3 vs keeper = corner Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det der skal ikke gå an. Om du går for mål der må du da løfte skuddet mer! Burde vært 2-0 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Ny seier, nå blir vel landslaget genierklært. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Bra kamp igjen selv om motstanderen nok engang byr på lite. Lover bra til neste kvalikk. Aier+Rosted tror jeg kan funke sammen. Aier er bunnsolid nok engang bak der! Blir enda bedre når Berge kommer tilbake. Endret 26. mars 2018 av VaporHead Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Skuffende av Moi på slutten der. Hvor vanskelig er det å sentre til lagkamerater som har åpent mål? Tarik gjorde det samme i en kamp i fjor. Så gode er vi ikke at vi misbruker sånne 100 %-sjanser. Ellers har dette vært en fin landslagspause for en gangs skyld. Vi slår ett lag som er ranket langt høyere enn oss samt ett lag som er ranket jevngod. Blir nok et solid hopp på rankingen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Gåte: Hvor mange nordmenn må komme alene med keeper for at det skal bli mål? - flere enn 3 Vi vant. Hurra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Synes ødegaard har vært god jeg. Viser at vi helt klart bør bygge laget rundt han. Nei, vi bør bygge laget rundt Moi, som allerede beviser at han har europeisk høy klasse innabords. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Nei? Kan da vel bygge laget rundt begge. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Fin kamp igjen, ikke verdens verste motstand, men i våre dårligste perioder hadde vi ikke vunnet denne kampen. Nok en gang sterk vilje, spillerne trøkker til i duellene, presser bra. Også en del gode tendenser til bra angrepsspill, og vi burde jo egentlig vunnet denne kampen med tre mål. Synes det generelt ser mer ut som et lag nå, som har en ålreit stamme man kan bygge videre på. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Og så er det gøy å se på landskamp igjen! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Gjør vi gode matcher mot Island og Panama i juni har jeg stor tro på det som skal skje til høsten. Uavgjort i Reykjavik er godkjent med en bra prestasjon, og seier hjemme mot Panama skal vi klare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå