bergetun Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er det noen som har faatt MMS til aa funke paa Nokia 6220 Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ingen ? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Ingen ? Det er unødvendig og skrive flere meldinger,uten mening.. Jeg trur folk skjønner spørsmålet,uten at du trenger og skrive "ingen" en gang til. Endret 22. november 2003 av ingar Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ingen ? Det er unødvendig og skrive flere meldinger,uten mening.. Jeg trur folk skjønner spørsmålet,uten at du trenger og skrive "ingen" en gang til. Han ville jo bumpe meldingen, slik at de som ikke hadde sett den, fikk se den nå. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ingen ? Det er unødvendig og skrive flere meldinger,uten mening.. Jeg trur folk skjønner spørsmålet,uten at du trenger og skrive "ingen" en gang til. Han ville jo bumpe meldingen, slik at de som ikke hadde sett den, fikk se den nå. Uansett er det unødvendig. Bumping er teit... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 har ikke prøvd... men prøv å gå til www.netcom.no eller www.telenor.no og få tilsendt instillengene...! hvis det ikke finnes noen "fast" for 6220 enda så kan du jo gjøre det manuelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå