Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Grinda Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Hadde kanskje passa med "Ord over grind" av Halldis Moren Vesaas her? Flott lys både i V1 og V2 så je tæger båe. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Sier som Roar, jeg tar begge to ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Hadde kanskje passa med "Ord over grind" av Halldis Moren Vesaas her? Flott lys både i V1 og V2 så je tæger båe. Roar Sier som Roar, jeg tar begge to ! Mvh Ragnar Hei gutter! "Ord over grind" hadde passet fint til disse bildene, det har du helt rett i Roar I V1 fikk jeg litt "gratis" lys i form av en bil som kjørte forbi i det kameraet eksponerte, derfor er grinda mer opplyst der, selv om månen er på andre siden. Men som dere sier ble de jo ganske fine begge to Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Fint "nattbilde". Lyset på grinda gjorde seg bra, selv om det ikke var tilsiktet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Fint "nattbilde". Lyset på grinda gjorde seg bra, selv om det ikke var tilsiktet. Ja, det gjorde ikke noe med litt ekstra lys, magien forsvant ikke likevel. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg