Kurt Lekanger Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 D-Link DIR- 890L får fart på nettet ditt – nå kan den bli din.KONKURRANSE: Vinn en rå trådløs ruter i påskekonkurransen Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Synd det er et så dårlig merke da... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Ikke bare er den dårlig, men Tek slaktet den jo også, riktignok ikke på score men antall problemer de hadde med den. Tydelig at Tek sliter litt med å bestemme seg med denne artikkelen her og tidligere konkurranser hvor de har gitt bort denne routeren. Endret 24. mars 2016 av 007CD 3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Ikke bare er den dårlig, men Tek slaktet den jo også, riktignok ikke på score men antall problemer de hadde med den. Tydelig at Tek sliter litt med å bestemme seg med denne artikkelen her og tidligere konkurranser hvor de har gitt bort denne routeren. Som det står i testen nå: "OBS: 11.11.15. Denne testen er nå oppdatert med nye erfaringer etter første publisering i oktober. Etter å ha mottatt en ny ruter fra D-Link viste det seg at feilene vi påpekte på testproduktet, som inkluderte stadige tilkoblingstap og nullstilling ved endring av konfikurasjon i webgrensesnitt, var knyttet til en defekt enhet og ikke speilet den generelle kvaliteten til D-Links DIR-890L-rutere. Karakter er dermed endret fra «6 av 10» til «8 av 10»." 3 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Jeg har ihvertfall bruk for den Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 La meg gjette ... det er noe galt med spørsmålene og/eller svarene Lenke til kommentar
Jix Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 La meg gjette ... det er noe galt med spørsmålene og/eller svarene Ja, men ingen/få oppdaga det... før no... Tips: Eit eller to ord. Egennavn laga ut av vanlige ord. Men det har ingen praktisk konsekvens for svaralternativet. Løsningen reknar eg med at profeten kunne frå før utan å gjette. God påske. PS. Takk for at DU gjorde meg oppmerksom på det. Berre måtte dobbeltsjekke og fann feilen. Tenker det er utilsikta "påskekrim" frå TEK redaksjonen. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) kommer ikke til å bruke en trådløs router etter å ha sett hvor lett de kan hackes og er noe som burde bli tatt med på reviewen av dem. https://www.youtube.com/watch?v=r13ESXEfQVE Endret 24. mars 2016 av Lugmeister Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 La meg gjette ... det er noe galt med spørsmålene og/eller svarene Skikkelig artig smiley figur som ler som han griner. Den har jeg ikke sett før. Finnes den den lett tilgjengelig på android plattformen? Jeg kan selvsagt laste den ned og bruke den, men vet du noe om den er i et eksisterende bilde bibliotek/app til Android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå