Alehol Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg har en LG G3, og den slår seg av og på hele tiden uten at jeg rører den. Jeg er utrolig usikker på hva det kan være, derfor håper jeg på forslag herifra... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hvis du har minnekort i telefonen, prøv uten det. Ellers så må man prøve å gjenopprette til fabrikkinnstillinger. Hjelper ikke dette så er neste stopp verkstedbesøk, men slike feil henger ofte sammen med klem-/slagskader eller væskeskader. Og er det årsaken så dekkes det ikke som garanti eller reklamasjon, og da er det ofte billigst å kjøpe ny. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg har akkurat samme feilen på min LG G3. Begynte for noen dager siden og skjer ganske tilfeldig. Ifølge Google så kan batteriet være årsaken. Men kan også være noe apper som forårsaker det. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Utfører den omstart når ladderen er tilkoblet? Hvis nei, så er det mest sannsynlig at batteriet er gåen. Hvis ja, så tviler jeg på at et bytte av batteri løser problemet. Lenke til kommentar
2Tetrix Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Hva med å sjekke kontaktflatene på batteriet? Bøye litt på noen av dem, feks. slik at de ikke mister kontakten. Jeg ville tatt backup og gjenopprettet som ny enhet og sett og feilen fortstatte da. Uten apper og annet dilldall installert. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Garantert batteriet. Fruen kjøpte nytt batteri til sin og etter det har problemet uteblitt. Du kan hevde reklamasjon om du har tid til å vente en uke på at telefonen sendes inn og tilbake. Endret 24. mars 2016 av langtongting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå