Fjåtten Marcus Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Heisann! Driver å spekulrerer I hva jeg skal fortsette med nå når jeg er ferdig med Påbyggsåret I juni. Og har egentlig litt lyst til å studere innen for mekaniker faget (Lett Kjøretøy/Tung Kjøretøy) også videre. Og helst dette uten og fortsette på Vidregående ettersom jeg har nå, To år med Elektro. Grunnkurs + El Energi. Og det var virkelig ikke noe for meg, så dabbet litt av på slutten men sto året. Så valgte jeg nå å ta påbyggsåret for å bli ferdig med det og få flere muligheter. Og her er jeg nå. Snart ferdig med det året, og muligens klar for å søke videre I år/neste år. Men, ser det at det er ikke lett å finne noe innen Mekaniker faget som bare krever "std". Men det meste jeg har sett krever 5 års erfaring eller fagbrev/svennebrev. Er det noen som har noen tips på denne fronten ? Kanskje et studie som ikke innebærer Mekaniker men noe tilnærmet dette? Ingenør faget for eksempel ? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Dette vil variere med hvor du bor og hvor villig du er til å flytte på deg. TAF utdanning kombinert med generell forståelse og interesse for mekanikk og gjennomsnittlige kunskaper på pc er ganske bankers på vestlandet og vil gi deg stor valgfrihet i karriere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå