AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hei folkens. Mange måneder har gått siden bruddet, nesten ett halv år. hun slo opp vi passet ikke blabla, alt det tullet der. det tok LANG tid før jeg selv var villig til å gå videre og nå var jeg endelig der! Gjorde ingenting som fikk meg til å tenke på henne, prøvde å ta meg bedre ut osv. vi snakker ikke, i det hele tatt, nesten annet enn at hun avviste meg når jeg hadde noen svake øyeblikk. Så kommer bursdagen min og hun sendte en helt vanlig gratulasjon per sms. Jeg responderte ganske... ufølsomt. Så plutslelig når en kompis legger ut et bilde av meg aog en annen jente så legger plutlselig eksen meg til en time senere. JEg godtok og hun gjorde ingenting uttav det, jeg er fortsatt blokkert på faceook meldinger. Snakket ikke mer med henne og plutselig når kvelden kom så ringte hun bare for å gratulere og vr interessert i å snakke (Dette har ikke skjedd siden vi slo opp). Jeg sa vi ikke kunne ha daglig kontakt for da kom ikke jeg med videre, dette var greit og det ble stille igjen. Så for noen dager siden var jeg og min lillesøster alene hjemme, plutselig fikk jeg melding av eksen som spurte om jeg var hjemme, og jeg sa jeg skulle hjem nå. Der var hun da, på fest hos lillesøsteren min, men hun var der visst for å invitere henne på hyttetur. Så jeg tenkte hva faen, dette kan ikke skje og at dette er helt sinnsykt. Har prøvd å få dette igjennom til henne. Men hun gjør dette bare for å sverte meg. Når jeg snakket med henne om det og at det virker som hun er sur og vil igjen for noe så tok hun automatisk opp bildet som ble lagt ut og hun var dritsur. Begynte å mase om hvordan hun ikke brydde seg osv, da sa jo jeg at hun bryr seg om hun tar det opp og er i fyr og flamme. Jeg følger bare at eksen har lagt meg for hat. Og jeg vil bare ikke ha det sånn. Anonymous poster hash: 3251c...d88 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Eksen ser at hun mister kontrollen og er nå desperat etter å vinne den tilbake. Ignorer henne. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Få lagt ut flere slike bilder og totalignorer henne. Virker som det er noe ho vil ha veldig godt av. 5 Lenke til kommentar
babben Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Ignorer henne, og oppfordre lillesøsteren din til å gjøre det samme. Bare pass på at du ikke sverter ex'en på noe vis, for da kan du fort virke som den som er ute etter bråk. 3 Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Det er slik i mange forhold som går rett vest, den som presser på for å skilles ser etter en tid at det var ikke så mye bedre på andre siden av "elva". Så tro da tydelig eksen din at hun kan innynde seg igjen. Om du vil gjøre det er jo helt opp til deg. Men husk en ting, ikke la henne gli inn i samme gamle mønster igjen, bare ikke godta det. Du kan ikke drive å herje å skille deg flere ganger fra samme "hurpe" Men er det liv laga for et nytt forsøk? Hvorfor ikke. Men ikke sverte henne, bare være så nøytral som mulig,liker du ikke dette at hun klenger seg inn på din vennekrets si ifra om dette straks! Bare si at de er ferdig med dette her, og ikke vil møte henne. Det må de da respektere. Har selv tanker rundt dette også, kommer kanskje med det senere i eget innlegg, jeg er tidlig i den fasen du har vært igjennom 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Ta å prat med søstra di, eksen din skulle ikke ha befunnet seg på fest hos henne, det er åpenlyst hva hun prøver å gjøre og det må du fortelle søstra di også! Syns du burde blokke henne på facebook så hun ikke kan sjekke facebooken din lenger, hvis hun går ''out of her way'' for å sjekke profilen din så vet du at hun er en manipulerende kjerring. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Takk for mye gode svar! Gjorde meg mer sikker i min sak og ja det virker som at hun prøver seg på noe lurt... Skjønner meg ikke på henne og trekker meg så langt vekk som mulig tenker jeg. Anonymous poster hash: 3251c...d88 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå