ratata Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) hei bytta idag kjøler på min 3 ghz p4, i håp om mindre lyd... jeg renska da cpuen med plasterfjerner(noe jeg har mistanker om var litt dumt da dette ligger igjen rester og denslags, men jeg trodde ikke det ville gjøre noe særlig forskjell) da jeg tok på pcen klokka cpuen seg ned til 1,5 ghz. jeg kunne gå inn i windows og alt var bra, men da je skulle reboote å klokke pcen opp igjen da kom jeg bare til loadinga av xp, dvs. nett før. jeg fikk spørsmål om å starte opp i vanlig modus etc. men det gjorde ingen forskjell, maskina frøs.. er cpuen ødelagt? Endret 20. november 2003 av ratata Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Kanskje cpuen er for varm...har du satt på kjøleren riktig? Endret 20. november 2003 av andesam Lenke til kommentar
ratata Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 holder 40 i bios tror jeg Lenke til kommentar
ratata Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 ingen som har peiling? jeg måååå få fixa det problemet! lei situasjon Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Prøv å rensk CPU'en med neglelakkfjerner. (Bare pass på at det ikke er aceton i den.) Det funker iallefall hos meg. Hvis ikke bør du prøve å sette BIOS på default config. Kanskje det funker? Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Prøv å rensk CPU'en med neglelakkfjerner. (Bare pass på at det ikke er aceton i den.) Og husk for all del å ha på goop... Tynt tynt Lenke til kommentar
ratata Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 har gjort alt det der, men jeg skjønner ikkje helt hvorfor dette problemet oppstår... har jeg vert slepphendt med plasterfjerneren? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hva finnes i den plasterfjerneren? hvis det er noen slags fettstoff i den og det har rent utover hovedkort og greier, kan det forstyrre signaler... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 isopropanol, jordnøttolje(!?) og heptan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå