Øystein.F. Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Dette kampsystemet treng eit nytt spel å skine i.ANMELDELSE: Bravely Second: End Layer Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Er nok dessverre ganske enig. Gledet meg enormt til dette, og klarte å få ca 30 timer ut av det før jeg gav opp. Problemet er at dette ikke føles som en verdig oppfølger, men mer som et alternativt Bravely Default. Det er fint lite her vi ikke har sett før - bokstavelig talt. Når det går så langt at de gjenbruker bosser fra det første spillet uten grunn blir det for dumt. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Sier meg enig, digger kampsystemet, men gjenbruk + *gjesp*-story gjør at det oppleves ganske middelmådig totalt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Æsj så dumt. Hadde gledet meg til dette Lenke til kommentar
Dhonjou Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Er så mongo at man må velge mellom jobs! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Leste bare konklusjonen og har ikke spillt forgjengeren eller dette. Det høres dog ikke ut som om 6/10 er en verdig karakter. Et spill som ikke er så og si 100% basert på kampsystemet fortjener ikke å hoppe så mye i karakter når det tydeligvis ikke leverer det man forventer på andre punkter. En karakter på 4-5/10 høres mer riktig ut basert på hva jeg leste Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Nå har jeg ikke spilt eneren heller, men jeg forstår allikevel kritikken. JRPGer har alltid et repeterende gameplay og det er helt nødvendig med en fengende historie og karakterer man kan relatere til hvis man skal fortsette etter det punktet hvor kampene begynner å bli rutine. Jeg kommer til å teste eneren når jeg kan spille det på noe annet enn en håndholdt-skjerm, så får jeg heller vurdere toeren hvis jeg liker eneren ekstremt godt. Endret 24. mars 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Nå har jeg ikke spilt eneren heller, men jeg forstår allikevel kritikken. JRPGer har alltid et repeterende gameplay og det er helt nødvendig med en fengende historie og karakterer man kan relatere til hvis man skal fortsette etter det punktet hvor kampene begynner å bli rutine. Jeg kommer til å teste eneren når jeg kan spille det på noe annet enn en håndholdt-skjerm, så får jeg heller vurdere toeren hvis jeg liker eneren ekstremt godt. De fleste spill har vel dessverre ganske repeterende gameplay. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Er så mongo at man må velge mellom jobs! Er da veldig mange andre spill som gjør akkurat det samme? Final Fantasy XIV ble for eksempel hyllet for dette. Leste bare konklusjonen og har ikke spillt forgjengeren eller dette. Det høres dog ikke ut som om 6/10 er en verdig karakter. Et spill som ikke er så og si 100% basert på kampsystemet fortjener ikke å hoppe så mye i karakter når det tydeligvis ikke leverer det man forventer på andre punkter. En karakter på 4-5/10 høres mer riktig ut basert på hva jeg leste Men du leste jo ikke noe, annet enn konklusjonen? Ikke har du spilt noen av spillene heller. Hva er det egentlig du baserer 4-5/10 på? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Kanskje heller linke til forgjengeren i slutten av artikkelen, da, http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-bravely-default/155282 , i stedet for å linke tilbake til denne artikkelen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Selve job-systemet har jeg ingenting å utsette på. Det fungerte utmerket i Final Fantasy 3 og 5. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Kanskje heller linke til forgjengeren i slutten av artikkelen, da, http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-bravely-default/155282 , i stedet for å linke tilbake til denne artikkelen. Takk! Har fikset lenkefeilen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå